Квіти у кризі: як створюють прикраси Anatheine
Ювелірний дизайнер Анаіс Бертело робить прикраси-скульптури з акрилу, в який вбудовує справжні квіти і фрагменти золота.
Поетична атмосфера картин Вільяма-Адольфа Бугро і Жана Огюста Домініка Енгра, казка "Ослина шкіра" 1970 року з Катрін Деньов у головній ролі і роботи графіка Пітера Севілла – сюжети натхнення молодого французького ювелірного дизайнера Анаіс Бертело. Вони різноманітні, але всіх і об'єднує "почуття чистої і світлої меланхолії".
Для першої колекції дизайнер уклала улюблені квіти із саду своєї бабусі-художниці в "лід" – з акрилу, не води. Назвала в її честь свої перші сережки – Gilberte, а для їх створення використовувала справжні квіти лимона. "Мені подобається ідея, що можна носити безсмертну квітку. Я люблю вибирати "начинку" під форму прикраси, тому всі сережки і кулони в цьому сенсі унікальні".
Тепер ювелір представляє свою першу колекцію "В'янення". Браслети, підвіски і сережки з кварцу, срібла, золота і акрилу Анаіс створює у власній студії в Парижі, описуючи процес як "ліплення і трохи магії". Бертело всього двадцять п'ять років, а в її резюме є ступінь магістра мистецтва, досвід створення нижньої білизни (в шкільні роки) і старанна робота як фотографа і графічного дизайнера.
"Мені подобається експериментувати з усіма видами матеріалів. Я думаю, що один досвід дає підживлення наступному творчому етапу", – розповідає Анаіс. Сучасний етап для дизайнера – це напівпрозорі ювелірні прикраси із золотою стружкою і квітами всередині, під час роботи над якими Бертело опиралась на естетику 90-х основоположників мінімалізму: Мартіна Марджела, Гельмута Ланга і Джил Сандер.
Текст: Анастасія Яворська