Cartier представили ювелірну колекцію Clash de Cartier
Французький бренд Cartier випустив нову ювелірну колекцію Clash de Cartier, обличчям якої стала акторка Кая Скоделаріо. Колекцію склали 15 прикрас різних геометричних форм і розмірів, декорованих загостреними і закругленими шипами.
В основі нової ювелірної лінії – концепція подвійності: поєднання гострих і круглих форм, геометричних частин і їх рухомого з'єднання – шарнірного механізму, спеціально розробленого в майстерні Cartier. Нова колекція виконана з рожевого золота, частина прикрашена діамантами, а також є браслет, перстень і сережки з кульками червоного корала. У новій колекції представлені три класичні для Cartier декоративні елементи: шипи, намистини і квадратні clou carré, які набули нового прочитання.
"У Каї нам дуже подобається поєднання двох культур – вона латиноамеринка, що виросла в Англії. У ній живуть дві грані однієї і тієї ж енергії, стильне балансування, творча дуель серйозного з ексцентричним. Як і колекція Clash de Cartier, акторка поєднує в собі аристократичні коди з відтінком нешанобливості і елегантності", – сказав директор з маркетингу і комунікацій Cartier International, Арно Каррес.
Крім того ювелірний бренд випустив 30-секундний ролик, режисером якого став Гордон фон Штайнер. У короткому метрі акторка, одягнена в монументальну чорну сукню довжини максі з провокаційними вирізами біля стегна, зустрічає другу версію себе в латексних штанах і чорному піджаку.