КУПИТИ КВИТКИ

Cartier представили ювелірну колекцію Clash de Cartier

Французький бренд Cartier випустив нову ювелірну колекцію Clash de Cartier, обличчям якої стала акторка Кая Скоделаріо. Колекцію склали 15 прикрас різних геометричних форм і розмірів, декорованих загостреними і закругленими шипами.

Акторка Кая Скоделаріо

В основі нової ювелірної лінії – концепція подвійності: поєднання гострих і круглих форм, геометричних частин і їх рухомого з'єднання – шарнірного механізму, спеціально розробленого в майстерні Cartier. Нова колекція виконана з рожевого золота, частина прикрашена діамантами, а також є браслет, перстень і сережки з кульками червоного корала. У новій колекції представлені три класичні для Cartier декоративні елементи: шипи, намистини і квадратні clou carré, які набули нового прочитання.

Реклама.

"У Каї нам дуже подобається поєднання двох культур – вона латиноамеринка, що виросла в Англії. У ній живуть дві грані однієї і тієї ж енергії, стильне балансування, творча дуель серйозного з ексцентричним. Як і колекція Clash de Cartier, акторка поєднує в собі аристократичні коди з відтінком нешанобливості і елегантності", – сказав директор з маркетингу і комунікацій Cartier International, Арно Каррес.

<b>cartier</b>

Крім того ювелірний бренд випустив 30-секундний ролик, режисером якого став Гордон фон Штайнер. У короткому метрі акторка, одягнена в монументальну чорну сукню довжини максі з провокаційними вирізами біля стегна, зустрічає другу версію себе в латексних штанах і чорному піджаку.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.