До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Все для дітей: 5 важливих ініціатив українського бізнесу

Грудень — місяць, коли мрії мають збуватись, особливо дитячі. Напередодні різдвяних свят багато українських бізнесів ініціювали благодійні проєкти, які покликані допомогти молодому поколінню українців у ці складні часи. Розповідаємо про деякі із них докладніше, адже долучитися до допомоги може кожен із нас.

LANCÔME

Косметичний бренд Lancôme анонсував нову важливу ініціативу — марка перерахує 1 000 000 грн на допомогу дітям із вродженими вадами серця. З 1 до 31 грудня 50 грн від продажу кожного засобу Lancôme бренд передасть до одного з найбільших благодійних фондів в Україні — "Твоя опора", який допомагає дітям із вродженими вадами серця — фонду вже вдалося врятувати понад 830 маленьких пацієнтів.

Реклама

TRIP:TYCH

Український бренд нішевих парфумерних об’єктів і ювелірних виробів TRIP:TYCH цього місяця презентував новий виріб — Абрикос око-сонце. Це брелок-талісман у формі абрикоса, що символізує зв’язок із внутрішньою дитиною. Прикраса є символічною завдяки своїй благодійній місії — 33% від її продажу піде на підтримку дітей з аутизмом, які відвідують корекційні заняття в LEVCHYK SPECTRUM HUB від фонду @future_for_ukraine. Абрикос TRIP:TYCH прикрашений гравіюванням-нагадуванням: open your eyes and chose your own world. Виріб виконаний з латуні без покриття, в процесі використання метал буде окислюватися та створювати свої особливі відмітки життя, так кожен абрикос стане унікальним для свого власника.

TRIP:TYCH
TRIP:TYCH

ONE BY ONE x Фундація Катерини Осадчої

Бренд ONE BY ONE та Фундація Катерини Осадчої представляє спільну колекцію одягу та аксесуарів на підтримку нового проекту "Обійми для дитини", кошти з продажу якої буде спрямовано на психологічну та соціальну допомогу дітям, яких взяли під опіку або всиновили. Светри у сніжно-білому та різдвяному червоному кольорах, затишні в’язані костюми із вишитим коміром, сукні та об’ємні шарфи — уся колекція понизана теплом та атмосферою надії й дива. Модельний ряд светрів розроблено таким чином, що їх можна було купувати дорослим і малечі.

SkyUp та Join UP!

Компанії SkyUp та Join UP! разом з LEVCHYK SPECTRUM HUB представили книжку для дітей з розладами спектра аутизму (РСА), яка допомагає підготуватися до першої подорожі. Згідно з опитуваннями IBCCES**, 87% родин, що мають дітей з РСА, не подорожують. Водночас подорожі важливі для розвитку та соціальної адаптації дітей. Якщо вони організовані відповідно до потреб дітей зі спектра, то спонукають їх до навчання та засвоєння нових навичок. А вже сьогодні у кожної 88-ї дитини* діагностують аутизм. У книжці просто і доступно у форматі соціальної історії поетапно змальовується процес організації та здійснення подорожі, щоб дитина почувалася більш впевнено та спокійно. Авторка — американська психологиня Керол Грей, яка присвятила своє професійне життя допомозі дітям з РСА. Крім того, восени цього року вони організували відпочинок для 20 родин з дітьми у спектрі аутизму.

CHER'17

Напередодні Дня святого Миколая CHER’17 запустили марафон добра з фондом "Діти Героїв", щоб якомога більше маленьких українців могли здійснити свої мрії. Команда бренду організувала зустріч з арттерапевтом, на якій підопічні фонду розфарбували горлиць ручної роботи. Цю пташку обрали невипадково: саме горлиця символізує щастя, мир та надію — все те, що зараз так важливо для кожного з нас. Дитяче мистецтво перетворили на прикраси, які доступні в лімітованій кількості. А також у магазинах та на сайті CHER’17 можна придбати горлиць ручної роботи та, за бажанням, кастомізувати їх на власний смак. 100% від продажів буде спрямовано до фонду "Діти Героїв", що дбає про дітей, які внаслідок війни втратили одного чи обох батьків.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.