КУПИТИ КВИТКИ

UFW x Huawei: як взаємодіють технології та мода

Promotion

У Києві стартував новий сезон Ukrainian Fashion Week, технологічним партнером якого стала компанія Huawei. Світи моди та технологій сьогодні близькі як ніколи, і з кожним роком цей зв'язок стає все міцнішим. З одного боку, дизайнери активно користуються гаджетами при розробці своїх колекцій і зйомок лукбуків, а з іншого – роблять ці самі гаджети ще більш модними.

Реклама.
Колекція Elena Burenina весна-літо 2018

До прикладу, дизайнерка Олена Буреніна випустила чохли для смартфонів Huawei – мінімалістичні й лаконічні, в кращих традиціях свого лейблу. Та на цьому її співпраця з брендом не закінчилася. Дизайнерка на конкретних прикладах показала, як можа й технології взаємодіють сьогодні. Так, смартфони Huawei стали частиною шкіряних аксесуарів, у дизайні яких Буреніна особливо сильна. Вони чудово поєднувалися з самою колекцією, в якій домінували гострі кутки й чисті відтінки – білий, чорний, червоний та оранжевий.

Elena Burenina весна-літо 2018

"Бренд Burenina дивиться у майбутнє, а це збігається з цінностями нашої компанії, – розповідає Кевін Чжоу, керівник департаменту Huawei Consumer BG в Україні. – Нам близький його стиль, він доводить, що мода, як і технології – це мова без меж". Олена Буреніна у свою чергу робить акцент на практичний бік питання: "Гаджети помітно полегшують життя і під час роботи над цією колекцією я відчула це особливо сильно. За допомогою смартфону Huawei я фотографувала всі етапи створення речей, це допомагало поглянути на щось збоку і за необхідності внести зміни. А провести кастинг без смартфону з гарною камерою я вже й не уявляю як. Іноді потрібен час, щоб у тиші та спокої роздивитися фотографії дівчат, обрати потрібні обличчя, від яких великою мірою залежать враження, що лишаться після шоу у глядачів".

Олена Буреніна – не перший дизайнер, з ким співпрацює компанія Huawei. Так, минулого літа вона підтримала яскравий перформанс Жана Гріцфельдта "Механізм любові", в якому модні рішення і технологічні новинки поєдналися найорганічнішим способом. Також смартфонами Huawei активно користуються дизайнери Яна Червінська і Ярослава Барило, засновниця марки SLAVA. "Українська мода – однозначно самобутній феномен сучасної світової моди, котрий розвивається заледве не найдинамічніше. Тут, як більш ніде у світі, унікальні національні риси легко поєднуються з хайтеком і найкращими глобальними трендами, створюючи унікальний візуальний ефект, – пояснює підтримку української моди Кевін Чжоу. – Нам приємно підтримувати починання таких талановитих молодих дизайнерів".

Кевін Чжоу

На наступний рік Huawei має великі плани, й світ моди точно захоче скористатися найновішими розробками. За словами Чжоу, в 2018-му компанія працюватиме над тим, щоби її гаджети стали ще більш інтуїтивними, будуть проводитися дослідження з впровадження штучного інтелекту в мобільні девайси, а також продовжуватиметься співпраця з компанією Leica – іменем, що зарекомендувало себе у світі фотографії.

"З кожним роком смартфони стають усе більш інтуїтивними у використанні. Виробники мобільних гаджетів прагнуть полегщити життя користувачам у стрімких умовах сучасного життя. Люди вже практично пов'язані зі смартфонами. Відсутність доступу до інформації зі смартфону вже сьогодні робить неможливим здійснення простих щоденних завдань. Я вважаю, що така тенденція буде зберігатися. Мобільні девайси будуть усе більше зливатися зі своїми користувачами, стануть невід'ємною частиною життя. І наше завдання – зробити цей невідворотний процес якомога комфортнішим. До прикладу, забезпечити відображення індивідуальності користувача в мобільному гаджеті, зробити смартфон не лише частиною модного образу, а й надійним супутником", – розповідає секрети Кевін Чжоу, і з цих слів стає зрозуміло, що союз світу технологій і моди дійсно міцнішатиме.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.