Зроблено в Італії: що слід знати про бренд Visionnaire
2019 рік – особливий для італійської компанії IPE-Visionnaire: 60-річний ювілей святкує материнська компанія IPE, а 15-річчя – її найвідоміший бренд Visionnaire. У ювілейний рік vogue.ua розповідає, як невелике меблеве підприємство братів з Болоньї стало світовим лідером у своїй сфері.
Компанія IPE (Imbotture Prodot Espansi) зародилася 1959 року в передмісті Болоньї. Її заснували два брати Помпео і Вітторіо Каваллі, чиї внуки досі керують сімейним бізнесом. Брати були революціонерами і хотіли робити те, чого до них у меблевому бізнесі не робив ніхто. Так, Каваллі запропонували поліуретан як наповнювач для диванів, крісел і інших меблів, що вплинуло на чимало інженерних рішень у цій сфері. У родини Каваллі завжди було бездоганне почуття стилю і вони любили моду, тому вже з 1961 року бренд IPE брав участь у головній події меблевого світу – ярмарку Fiera Internazionale del Mobile в Мілані, який сьогодні весь світ знає як Salone del Mobile.
Уже з перших років існування компанія показала світу, що IPE – це меблі для людей, які цінують естетику. Так, з 1960-х, щороку над колекціями працювали найкращі дизайнери зі всього світу. Наприклад, на першому міланському меблевому ярмарку IPE представили крісло Mercury скульптора Ріто Валла, знаменитого своїми плавними м'якими меблями. Сьогодні Mercury вивчають у вузах дизайнери та архітектори.
2005 року зародився бренд Visionnaire. "Розкіш, стиль і якість – наші основні цінності, – каже Елеонора Каваллі, креативний директор компанії і внучка засновника IPE, Вітторіо Каваллі. І продовжує: Наш бренд повністю відповідає ідеї Made in Italy". Це не лексична фігура. Щороку компанія випускає близько трьох тисяч предметів меблів і аксесуарів, які створюють виключно в Італії: в Болоньї, Барі, Монці, на острові Мурано і в інших місцях.
Кожен предмет з колекції Visionnaire – яскравий персонаж зі своїм стилем і характером. Найвідоміші моделі: лава Siegfried, диван Ginevra і диван Avalon – протягом п'ятнадцяти років залишаються бестселерами.
Компанії IPE властива гнучкість: бренди жваво відгукуються на виклики часу і запити покупців. Основні цінності залишаються стабільними вже 60 років: це майстерність, ручна робота, виняткові матеріали і незвичайні конструкції. Але 2019 рік вимагає нового розуміння терміну "розкіш": сучасна людина цінує час, здоров'я і волію інвестувати в майбутнє. Тому одна з ключових цінностей компанії сьогодні – турбота про навколишнє середовище. З 2011 року IPE сертифікована за програмою FSC™ Forest Stewardship Council and PEFC™ Program for Endorsement of Forest Certification: це означає, що всі меблі і аксесуари компанії зроблені з екологічних матеріалів.
Навесні цього року на ярмарку Salone del Mobile представили нову колекцію Visionnaire, яка отримала назву Anniversary for the occasion. До неї увійшли 80 предметів для дому і саду, над якими Елеонора Каваллі працювала спільно з дизайнерами з усього світу: Алессандро Ла Спада, Роберто Лаццероні, Марко Пива, Армандо Бруно. Перше, що впадає в очі, – креативні стилістичні нововведення: в новій колекції багато незвичайних поєднань. Наприклад, метал, цемент, напівкоштовні камені, дерево – в одному предметі. Також у колекції є безліч відсилань до сучасного мистецтва і дизайну.
Так, кавові столики Vincent неймовірної краси з мармуру і муранського скла натхненні оптичним мистецтвом 1960-х і творчістю художника Віктора Вазарелі, а стіл Jason з трьох видів мармуру відсилає до японського мінімалізму. Поряд з основною колекцією Visionnaire представляє капсульну колекцію аксесуарів. До неї увійшли вази, підноси, посуд з кераміки, каменю, бронзи і муранського скла авторства Zanellato/Bortotto, Stories of Italy, Gum Design, Фаусто Салві і Марті Джардіні. Особливість бренду – дизайн під ключ: оксамитові дивани та крісла легко поєднуються з мінімалістичним кавовими столиками і фірмовою "фішкою" бренду – ефектними туалетними столиками.
Майстерність, увага до деталей, креатив і сміливість – це нова розкіш XXI століття, упевнені в Visionnaire.