КУПИТИ КВИТКИ

Невже клан Кардаш'ян–Дженнер втрачає свій вплив?

Хоч як сумно це стверджувати, але фактично неможливо уявити сучасну попкультуру без жінок Кардаш'янДженнер. Новини про Кім, Кортні, Хлої, Кендалл і Кайлі постійно заповнюють інфопростір, незалежно від того, роблять вони щось насправді вагоме чи взагалі нічого не роблять. Однак усі імперії врешті-решт розвалюються — Римська, Британська та Вавилон — і, схоже, імперія клану Кардаш'янДженнер також наближається до свого занепаду.

З огляду на те що колись багато хто прагнув мати розкішну фігуру у вигляді пісочного годинника, як у Кім Кардаш'ян, або терпляче чекав, щоб придбати набір для губ від Кайлі Дженнер, можна із сумнівом поставитися до ствердження, що ця сім'я повільно втрачає актуальність. Зрештою, ні для кого не секрет, що клану Кардаш’янДженнер вдається зберігати високий рівень популярності завдяки своїй одіозності.

Реклама.

Ця родина перебувала в центрі уваги понад десятиліття. Однак за останні кілька років їхні витівки отримували більше негативних реакцій, що збіглося зі зростанням суспільного обурення проти способу життя знаменитостей та інфлюенсерів. Там, де колись громадськість жадібно споживала будь-яку інформацію про розкішний спосіб життя, здається, з’явилася огида до того, наскільки "незрозумілими" здаються магнати. Власне, сімейство Кардаш'янДженнер не є винятком. Нерозкаяна зацикленість родини на демонстрації нереалістичних стандартів краси та статусу, недосяжного для всіх, крім найбагатших у світі, значною мірою віддалила їх від звичайних людей.

Кім — архетип жінок Кардаш'янДженнер. Вона еволюціонувала з посіпаки Періс Гілтон у, мабуть, ще більш відомого персонажа, зрештою, унікальним чином сформувавши сучасну культуру в більшу кількість способів, ніж можна описати в одному змістовному тексті. Але ж часи змінюються, а ця сім'я з тих чи інших причин або не встигає за змінами, або через власні упередження ігнорує їх.

Розглянемо ситуацію через призму зумерів, зокрема за допомогою тікток-фільтра Bold Glamour, який зараз є предметом багатьох дискусій. Він надає користувачам миттєвий доступ до бездоганного контуру обличчя та ідеальної фактури шкіри. Саме цей фільтр змусив людей знову заговорити про нереалістичні стандарти краси, про ті самі перебільшені очікування, які плекають вічно підготовлені до виходів на публіку жінки Кардаш'ян–Дженнер. Саме вони протягом багатьох років плекали у свідомостях підлітків бажання мати такий самий "бездоганний вигляд". Пластичні хірурги називають це явище "кардаш'янізацією молодих людей". Зрештою, наймолодша з жінок Кардаш'ян–Дженнер зробила свій перший "апгрейд" у ніжному віці 15 років — тоді вона вперше наповнила губи філером.

Те, як буквально молоді жінки "надихалися" образами Кардаш'ян–Дженнер, вказує на більший негативний вплив цієї сім'ї на поняття краси, зокрема тому, що її представниці дедалі більше маніпулюють своїми образами. Лише за останні кілька місяців Кім і Кендалл Дженнер довелося відповідати на звинувачення в тому, що вони ретушували свої тіла й обличчя для публікацій в соціальних мережах. Звинувачення були такими інтенсивними, що врешті-решт Кім завантажила те, що здається селфі без фільтра, просто заради того, щоб показати своє справжнє обличчя.

Звісно, вся ця історія має дещо абсурдний флер. Однак такі драми сильно втомлюють суспільство. Є причина, чому ми всі так втомилися слухати про Кендалл і Кайлі Дженнер, що навіть чуток про те, що Кендалл зустрічається з Bad Bunny, достатньо, щоб налаштувати деяких фанатів пуерториканського співака проти нього. Люди втомилися слухати про те, що Кардаш'яни і Дженнери платять тисячі доларів за 15-хвилинні польоти на приватних літаках, водночас проповідуючи про зміну клімату та веганство; як Кардаш'яни і Дженнери вдають, що не робили жодних пластичних операцій; як Кім каже звичайним жінкам перестати ледарювати та йти працювати. Їм набридло бачити Кардаш'янів і Дженнерів всюди. Тому що все, чим займається родина Кардаш'янДженнер — намагається бути на слуху. На відміну, скажімо, від відомих акторів чи музикантів, ця сім'я не може запропонувати нічого, окрім себе самих, тому вони фінансово зобов’язані майоріти у свідомості суспільства.

Гірка правда полягає в тому, що навіть якщо весь світ обернеться проти них, клан Кардаш'ян–Дженнер ніколи не зникне з радарів. Від їхньої присутності залежать безліч їхніх брендів та багатомільйонні банківські рахунки. Схоже, Кардаш'яни і Дженнери залишаться у центрі уваги чи десь поруч до кінця світу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.