Як костюми фільму "Прісцилла" співвідносяться з реальністю
У світовий прокат виходить "Прісцилла" — стилізована драма Софії Копполи, яка розповідає історію стосунків легендарної пари Елвіса та Прісцилли Преслі саме з жіночої перспективи. Окремої уваги у фільмі заслуговує стиль головної героїні. Нижче розглядаємо кілька образів Прісцилли Преслі в різні періоди та їхнє втілення на екрані
Виїзд із Німеччини, 1960 рік
Коли Елвіса Преслі з почестями звільнили після 18-місячної служби в армії в Західній Німеччині, він поїхав у Штати, а його на той момент дівчина Прісцилла Больє залишилась у Німеччині, де жила зі своєю сім'єю на військовій базі. Вони познайомилися, коли Елвісу було 24, а Прісциллі лише 14, і одружилися лише за кілька тижнів до її 22-го дня народження.
У цій сцені Коппола дотримувалась фотографічної точності: збереглися світлини, на яких Больє махає на прощання Преслі в аеропорту Франкфурта. У фільмі виконавиця головної ролі Кейлі Спені вбрана у сіру сукню з поясом в синьо-коричневу клітинку, коричневий жакет і білу хустку.


Весілля Елвіса та Прісцилли, 1967 рік
Весілля пари в Лас-Вегасі — той випадок, коли Софія Коппола дозволила собі вільно інтерпретувати образ Прісцилли. І все ж ключові елементи присутні: укладка, фірмова підводка для очей і фата з діадемою. А от щодо весільної сукні з довгими рукавами, то Коппола дозволила собі трохи творчої свободи і зробила її мереживною, як у фільмі "Незайманки-самогубці".


1968 рік — народження Лізи Марі Преслі
У цій сцені Коппола зберегла вигляд Прісцилли після народження її доньки фактично таким, яким він був у реальності. Яскрава сукня з довгими рукавами Кейлі Спені та блакитна водолазка Джейкоба Елорді, що зіграв Елвіса, точно відповідають історичному моменту.


День подяки, 1970 рік
Одне з найбільш знакових зображень пари було зроблене в їхньому домі на День подяки 1970 року. Елвіс сидить на шкіряному кріслі, одягнений у синій костюм та блакитну сорочку з величезним коміром, чорні ботильйони та окуляри-авіатори в золотій оправі. Прісцилла поруч — у бузковій блузі з пишними рукавами та темно-фіолетових штанах, її волосся укладене з фірмовим начосом. Ця сцена відтворена режисеркою дуже близько до оригіналу.

