КУПИТИ КВИТКИ

Культові кінообрази Мії Ферроу

Міа Ферроу – жінка, яка надихала найвідоміших чоловіків у мистецтві: від Френка Сінатри до Романа Поланскі і Вуді Аллена. За свою кар'єру вона встигла знятися у багатьох фільмах, які сьогодні вже стали класикою кінематографа. А образи її героїнь у своїх колекціях транслювали Miu Miu, Prada, Altuzzara і ще багато дизайнерів. У день народження акторки згадуємо її культові кінообрази.

Міа Ферроу в 1960-х
"Дитина Розмарі", 1968

"Дитина Розмарі" – прекрасний приклад того, що навіть, якщо ви є матір'ю диявола, ваш вплив може сягати за межі руйнування християнства – і породження сатани не обов'язково має бути єдиним, за що вас запам'ятають. Так, одна з головних причин, чому ми любимо Розмарі у виконанні Мії Ферроу – це її стиль.

Реклама.

У її героїні типовий сентиментальний гардероб для шістдесятих, і саме це робить її стиль неймовірним. Головними в її образах є не форми, а кольори. Під час нашої першої "зустрічі" з Розмарі, вона одягнена в білу сукню в парі з відповідною стьобаною сумочкою. Вона є втіленням жіночої чарівності з її великими очима і невинним хіхіканням. Протягом усього фільму вона продовжує носити речі неяскравих відтінків – світло-блакитний у поєднанні з білим (кольори Діви Марії) стає особливо знайомою комбінацією.

Примітно, що час від часу образ Розмарі трансформується, чим підкреслює, як змінюється не тільки її тіло, а й характер. Так, незадовго до фатальних подій в її житті, вона з'являється в злегка oversized червоному штанному костюмі. Відтінок явно відрізняється від її попереднього вибору – і, звичайно, це той момент в оповіданні, який не можна ігнорувати.

Одного разу вагітна Розмарі повертається додому і з гордістю показує чоловікові свою нову стрижку піксі. "Це від Відал Сассун. Це дуже модно", – пояснює вона. Цей момент і, взагалі, можна вважати одним з наймодніших у фільмі, адже містер Сассун був одним з найвідоміших майстрів свого часу.

Один з найбільш знакових образів Розмарі ми побачили на похороні Гатч. Вона приходить попрощатися з подругою в одязі, який можна назвати найкращим траурним вбранням всіх часів. У монохромній сукні фасону babydoll з розмитою клітинкою, коміром "Пітер Пен" і шифоновими рукавами – чиста невинність і точний архетип тенденцій шістдесятих.

"Великий Гетсбі", 1974

Історія "Великого Гетсбі" в будь-якій інтерпретації впливає як на наступні екранізації, так і на моду в конкретний період часу. Дизайнером костюмів фільму 1974 року була Тіоні Олдрідж. Крім того, що вона отримала премію "Оскар" за найкращий дизайн костюмів, вплив створеного нею стилю був настільки сильним, що кадр з фільму опублікували на обкладинці журналу Time, а костюми були негайно адаптовані для лінії, яку продавали в американському універмазі Bloomingdale's.

Міа Ферроу в ролі Дейзі Б'юкенен відмінно вловлює протиріччя персонажа в світлі і невинності (прекрасно підкріплений природою одяг) з тим фактом, що Дейзі досить поверхнева і егоцентрична. Незважаючи на такі риси характеру, на них не вдається зосередитися завдяки м'якій романтичній зачісці і гриму акторки: її кучерявий укорочений боб в парі з пильно-рожевими губами і щоками створював чудовий ефект протягом усього фільму.

З погляду костюмів – вбрання багато обіцяють. Гламурні сукні з заниженою талією, покриті бісером, перлинами, мерехтливе срібне плаття з бахромою Дейзі і прикрашений дорогоцінним камінням головний убір, а також блакитна сукня з глибоким вирізом на спині, дивовижна накидка на одне плече і пір'я на голові – все має чудовий вигляд. Білі вбрання показують багатство, тому Дейзі найчастіше носить білий і блідо-лавандовий відтінки.

"Ханна і її сестри", 1986

Забавна і прониклива, близька і складна, "Ханна і її сестри", на думку багатьох, є однією з найкращих і найбільш стильних кінострічок Вуді Аллена за всю його кар'єру.

"Ханна і її сестри" – яскравий гід по моді вісімдесятих. Три сестри воліють сорочки з візерунками на гудзики, жилетки-светри, великі чоловічі пальта і піджаки, а також різноманітні аксесуари. Ніщо не буває занадто яскравим, зухвалим чи гламурним, саме такі критерії – в основі простого стилю. Але якщо всі персонажі фільму вибирають схожий одяг, то головними відмінними рисами героїнь будуть їх б'юті-образи. Так, Ханна, у виконанні Ферроу, носила природні, брудні на вигляд, біляві локони, які виділяли її серед натовпу шатенок і брюнеток.

Той факт, що саме так всі сім'ї, які нічого не тямлять в моді, одягалися в той час, не має значення – Ханна і її сестри стали визначальним прикладом захоплення трендом на "немодну" моду, який з'явився 2014 року, і який досі впливає на тих, хто любить незвичайний трикотаж і кросівки в стилі гик-шик.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.