КУПИТИ КВИТКИ

Все, що потрібно знати про виставку "Україна в моді", приурочену до 5-річчя Vogue UA

Кадри з найкращих зйомок журналу за 5 років, кінозал, доповнена реальність і діджитал-технології: 22 вересня в галереї "Лавра" відкривається виставка "Україна в моді".

П'ятиріччя український Vogue відзначає масштабно: слідом за виходом фотоальбому з найкращими зйомками команда відкриває велику мультимедійну виставку, яка об'єднає світ моди і технологій. "Виставка "Україна в моді" одна з можливостей для нашої найсильнішої команди реалізувати себе, – розповідає головний редактор Vogue UA, Ольга Сушко. – Перетворити музейний майданчик в модне місце – амбітне і захопливе завдання".

Реклама.

Головна ідея виставки – показати життя Vogue: від редакторської планерки до бекстейджу модної зйомки і створення журналу. "Україна в моді" – запрошення в світ Vogue, який не обмежується друкованими сторінками. Виставка – Instagram-friendly, побудована на візуальних ефектах і діджитал-технологіях. Під час збирання на виставку, варто зарядити свій смартфон і готуватися до інтерактиву. Буде, де зробити селфі – і не одне. Або, якщо навести камеру на обкладинку журналу, одним дотиком до екрану смартфона можна запустити відео з бекстейджу і побачити, як ту чи іншу обкладинку створювали.

Тематично фотографії будуть представлені в п'яти розділах: обкладинки, нова хвиля в фотографії, колір, арт-проекти, герої. За час існування журнал набув репутації естетського видання, яке створює нову візуальну мову в моді. Під час створення обкладинок робиться акцент на перспективні нові обличчя, топ-моделей і А-лист фотографів. Все це відображає розділ виставки Covers. Прямо на виставці можна буде влаштувати квест і спробувати вгадати, якого року була знята обкладинка з Ванессою Параді або з Мариною Абрамович, адже за п'ять років журнал дуже змінився – як і країна, в якій він існує. А після – вибрати свою улюблену обкладинку українського Vogue: наприклад, кінематографічну – з актрисою Шарлоттою Генсбур, спокусливу – з моделлю Тайей Фейстнер у вбранні Jacquemus, або присвячену орієнталізму в моді – з Марте Мей ван Хастер.

У пріоритеті – національна тема, що не раз доводила редакція журналу: за п'ять років команда спродюсувала декілька проектів, пов'язаних з традиційною українською культурою (серед них, наприклад, обкладинка і cover story січневого номера 2017 року, знята в Карпатах в розпал традиційного українського свята Маланка).

Ці проекти не лише про моду: їх обговорюють, їх цитують. Молодий український скульптор Юлія Бєляєва надихнулася ювелірною зйомкою "Білим по білому", яка була опублікована в березневому номері 2018 року: героїня зйомки модель і фотограф Кейт Андервуд приміряла головні убори з льону, зав'язані як традиційні українські намітки, і прикраси з діамантами – і створила для виставки лаконічні і водночас відверті 3D-скульптури Кейт. Доповнену реальність на основі цих скульптур розробила студія Sensorama.

Одна з найбільш цікавих інтерактивних частин виставки – editor's room, кімната головного редактора, де гості зможуть побачити, як створюється журнал. Її інтерактивну частину також розробляє Sensorama. Там же можна буде побачити відео про життя і роботу редакції, а також фільм про те, як за п'ять років український Vogue став показовим глянцем для всього модного світу, що робить його Vogue'ом і в той же час виділяє серед інших. Виробництвом фільму займається студія Buro, музику написав львівський саксофоніст і саунд-продюсер Михайло Балог.

Дизайн виставки розробила архітектурна студія YoDezeen, найвідоміші проекти якої: київський ресторан Catch, шоурум The Coat by Katya Silchenko і ​​приватні інтер'єри по всьому світу. Інсталяції підготували фахівці зі студії Front Pictures, які придумали відео для виступу Джамали на конкурсі "Євробачення", а за доповнену реальність відповідає студія Sensorama.

Арт-куратор виставки – засновниця арт-простору XXWHYISM Юлія Поліщук, а куратори від Vogue UA – Сергій Ковальов та Тетяна Соловей. "Журнал Vogue UA – повністю оригінальний продукт. Всі обкладинки, зйомки і тексти, які схожі на іноземні, – справа уяви, розуму і рук української редакції. Вона створює продукт, релевантний сучасній моді, – в молодому виданні і молодій країні. Це хотілося відобразити на виставці "Україна в моді", – коментує куратор виставки Юлія Поліщук.

"Vogue – журнал про моду, який модою ніколи не обмежувався, – розповідають Сергій Ковальов та Тетяна Соловей. – Vogue вписує моду в контекст життя сучасної людини. Як ми їмо, куди ходимо, що слухаємо, на кого дивимося, у що одягаємося – все це є на сторінках журналу. Гортаючи архівні видання, ми дізнаємося не тільки про тренди. Ми розуміємо, як і чим люди жили в кожну епоху. Саме цей зріз епохи в оптиці Vogue UA ми хотіли показати на виставці – від експозиції фото до проектів у віртуальній реальності".

Виставка включає освітню частину: лекції від редакторів журналу, а також кінопокази у вихідні.

Виставка "Україна в моді" відкриється 22 вересня в галереї "Лавра" і триватиме до 22 жовтня. Генеральний партнер – Mercedes-Benz.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.