До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Victoire de la Dignité: французькі винороби створили шампанське для України

В Україні презентують лімітоване шампанське Victoire de la Dignité, або "Перемога Гідності". Виручені з його продажу кошти будуть спрямовані на потреби Головного військового клінічного госпіталю Міністерства оборони України та мобільних військових госпіталів.

Реклама

Колекція шампанського Victoire de la Dignité
Колекція шампанського Victoire de la Dignité

"Перемога Гідності" — більше ніж шампанське, адже це колекція окремих арт-об’єктів: на етикетках зображено 6 різних картин сучасних українських художників, що символізують Перемогу нації. Лімітований випуск становить 2388 колекційних пляшок, які створені виключно для України. Колекція випущена у межах благодійного проєкту Марії Дідковської, яка залучила задля цієї мети французький сімейний Дім шампанського Pierre Morlet.

""Перемога Гідності" — це рідкісний випадок, коли врожай незалежної артизанальної виноробні Шампані — тобто тої, що випускає лише нішеве вино та завжди в лімітованій кількості, — експортується в іншу країну з благодійною метою. Винороби сім’ї Морле таким чином демонструють свою підтримку та непохитну віру в перемогу України", — розповідає Марія Дідковська, для якої це вже не перший благодійний проєкт з початку повномасштабного вторгнення.

Марія Дідковська
Марія Дідковська

Шампанське Victoire de la Dignité створене з врожаю 2015 року, який опинився під загрозою через надзвичайно ранню зиму. Але всі члени родини цілодобово обігрівали лози спеціальними пальниками, щоб врятувати врожай і дати йому дозріти. Згодом врятований виноград перетворили на шампанське, яке берегли для особливо важливого моменту, що додає "Перемозі Гідності" додаткового символізму. Весь процес створення колекції відбувався у Франції — від вирощування винограду до виробництва і навіть друку етикеток на друкарні Eclair, найстарішій, що спеціалізується виключно на співпраці з брендами із Шампані.

Етикетки — ще один привід для гордості у цьому проєкті. На них зображені картини сучасних українських художників: Олексія Аполлонова, Миколи Білоуса, Олени Придувалової, Марини Скугарєвої, Олександра Сухоліта та Олега Тістола. Всі ці твори символізують українську перемогу у війні та стали ідейною основою Victoire de la Dignité.

Марія Дідковська підкреслює: "Для мене особлива сторона благодійності – це допомога через створення, народження чогось абсолютно нового. Victoire de la Dignité — багатогранна колекція, яка увібрала високі стандарти виробництва справжнього шампанського, благодійність, підтримку мистецтва, збереження культурного надбання українців і підтримку світу. До того ж, на мою думку, надзвичайно важливо співпрацювати з митцями, адже це дозволяє більш масштабно представляти роботи наших художників та знайомити суспільство з культурною спадщиною України. Одним із потужних напрямків діяльності, якому я присвячую час та енергію, є благодійність, результат якої робить значний внесок у розвиток та підтримку української культури. Реалізовані протягом років концерти класичної музики в різних містах і країнах обʼєднували тисячі людей заради майбутнього. Тепер же, під час повномасштабного вторгнення вся благодійність зосереджена на підтримці військового госпіталю. Адже це в першу чергу подяка за свободу, і внесок у відновлення здоров’я наших захисників та захисниць".

<b>

Оригінали картин, що зображені на етикетках, можна буде побачити наживо у Національному художньому музеї України. У межах благодійного проєкту, з 6 по 20 липня там проходитиме перша з початку повномасштабного вторгнення виставка, з назви "Передчуття Перемоги".

Познайомитися ближче з колекцією Victoire de la Dignité.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.