КУПИТИ КВИТКИ

Інна Тютюн, Sense Bank: "Обов'язок великого бізнесу сьогодні — підтримувати культурні та соціальні ініціативи"

Цього літа виповнився рік як комерційний банк Sense Bank став державним. За цей час нова управлінська команда продемонструвала не тільки свій фокус на технологічність і клієнтоорієнтованість, а й заявила про Sense Bank як про великий соціально-відповідальний бізнес, що підтримує важливі культурні та суспільно значущі проєкти. Більше про нові ініціативи, а також використання діджитальних технологій у популяризації української культури нам розказала Інна Тютюн – членкиня правління, директорка блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank.

Реклама.

Інна Тютюн
Інна Тютюн

Разом сильніші

Наша команда постійно робить наголос на важливості підтримки соціальних і культурних проєктів – ми розуміємо, що окрім нашої основної діяльності, як великий державний банк ми повинні активно включатися у підтримку масштабних ініціатив, які допомагають країні тут і зараз. Новий проєкт, який зовсім скоро анонсуємо, якраз пов'язаний із захистом України. Ми підписали меморандум із Сухопутними військами України, який передбачає технологічну допомогу навчальним центрам для наших захисників. Це масштабний системний проєкт. Ми плануємо співпрацювати з великими благодійними організаціями, щоб забезпечити фінансову стабільність цієї ініціативи. Незабаром зможемо розкрити усі подробиці.

Культурний напрям

Підтримка культурних проєктів – ще один наш великий фокус. За останній рік ми підтримали кілька різнопланових ініціатив. По-перше, це співпраця зі співачкою Тіною Кароль, яка навесні запустила авторський ютуб-проєкт "Дім звукозапису", присвячений дослідженню української музики та наданню нового звучання забутим пісням. За нашої підтримки вже вийшло кілька епізодів – з MONATIK та Клавдією Петрівною, в кожному з яких нове життя отримують пісні, котрі є нашим культурним надбанням. Також важливо, що через популярних виконавців молоде покоління слухачів може познайомитися з цим матеріалом.

По-друге, на початку літа Sense Bank став партнером виставки "Україна сьогодні", організованою командою українського Vogue. Цей проєкт зацікавив нас тим, що демонструє погляд зі сторони на життя країни сьогодні. Ми кожного дня живемо в цьому потоці подій і щоденних подвигів, тому іноді вже не бачимо їх, не відчуваємо. Автору проєкту фотографу Бретту Ллойду вдалося підсвітити щоденне геройство українців, кожен з яких на своєму місці наближає країну до перемоги. До Києва цю експозицію вже побачив Париж, включно з головною редакторкою американського Vogue Анною Вінтур та дизайнером Гайдером Аккерманом, а ми зі свого боку були раді допомогти з показом цих робіт у Києві.

Ще важливо згадати проєкт, який поєднує і соціальну складову, і культурну. Це співпраця з національним театром імені Івана Франка, в яку ми заходимо з декількох напрямів. Найголовніший – це інклюзія та побудова безбар'єрного театрального простору. Ми забезпечуємо відновлення театру, займаємося його відповідною реконструкцією, щоб дивитися вистави могли абсолютно всі. Водночас театр має архітектурні рішення, які важливо зберегти, бо це історія, яку потрібно досліджувати та переосмислювати. Сьогодні театр Франка – один із найпопулярніших в країні, квитки розкуповуються за хвилини, тому він повинен бути прикладом дійсно у всьому.

Команди Sense Bank та театру Франка
Команди Sense Bank та театру Франка

До речі, нещодавно режисер цього театру Іван Уривський долучився до шоу молодого, але вже всесвітньо відомого дизайнера Івана Фролова. Те, як митці поєднали високу моду та мистецтво, водночас зберігши українську ідентичність, вражає! Ми раді, що стали партнерами такої яскравої події. Ще один важливий проєкт, який ми підтримали під час модного тижня, – виставка політичних прикрас Brave to live, що репрезентує життя під час війни.

Ці проєкти ми реалізуємо у найкоротші терміни, бо чітко розуміємо: підтримка культури сьогодні – це наш вклад у майбутнє

Майстри сенсів

Підтримка української культури для Sense Bank – це не тільки участь у зовнішніх проєктах. Навіть наш логотип без слів розповідає про глибокий зв'язок з національною айдентикою та корінням, адже у його дизайні ми продемонстрували сучасне бачення абетки Георгія Нарбута – українського художника-графіка та ілюстратора. Він – автор перших українських державних знаків — банкнот і поштових марок УНР, а також один із засновників Української академії мистецтв. Ми пишаємося, що несемо український культурний код навіть таким чином.

Інна Тютюн
Інна Тютюн

Всередині банку шанування української культури сьогодні найяскравіше проявляється у рамках Sense Club – нам важливо не тільки надавати якісні послуги private banking, а й формувати спільноту людей, бізнес-еліту, яка формує бачення майбутнього країни та розуміє силу культурної дипломатії. Учасники нашого Sense Club мають змогу зустрічатися з українськими митцями, спілкуватися з ними та підтримувати їхню діяльність. Серед Майстрів Сенсів – художник Матвій Вайсберг, керівник театру Франка Євген Нищук, ювелір Денис Музика та багато інших. Нам важливо у цьому спільному діалозі знайти нові сенси і реалізувати проєкти, завдяки яким українська культура буде виглядати більш потужно та яскраво.

На діджитал-хвилі

Технологічність завжди була однією з найсильніших сторін Sense Bank, тому нам важливо використати цю експертизу і у реалізації наших культурних проєктів, адже саме світ діджиталу допомагає культурі бути більш доступною та інклюзивною. Крім того, технології дозволяють зберегти наші здобутки – коли країна-терорист знищує українські театри, музеї та учбові заклади, саме цифровізація може стати тим самим рятівним колом. Наприклад, мене вразила історія з оцифруванням творчого архіву письменника та дисидента Василя Стуса — це 26 тисяч сканів! На початку повномасштабного вторгнення його музей опинився в сірій зоні на Київщині – навіть не уявляю, якою величезною втратою стало би знищення його архіву. Дивом у березні 2022 року матеріали Стуса вдалося евакуювати, і надзвичайно цінно те, що зараз вони оцифровані. Саме діджиталізація допомагає передавати знання новим поколінням. Це вже давно практикують іноземні музеї – ми також плануємо долучитися до подібних ініціатив в Україні, зокрема у рамках нашої співпраці з театром Франка.

Інна Тютюн
Інна Тютюн

Починаючи з себе

Ініціативи великого бізнесу – це добре, але я впевнена, що завжди треба починати з себе і не забувати, що кожен з нас – амбасадор своєї країни. У кожного з нас є своє коло спілкування, іноземні знайомі, яким потрібно розповідати про Україну, про глибину та різноманіття нашої культури. Коли я стикаюся з такими запитами, то одразу знаю, що радити від себе. Завжди розповідаю про "Розстріляне відродження" – людей, які створювали українську культуру в надскладних і жорстких умовах радянського часу. Допомагає в знайомстві з тією епохою нова стрічка "Будинок "Слово". Відкрити світ українського театру іноземному глядачу, на мою думку, допоможе "Конотопська відьма" Івана Уривського, з глибиною української музики познайомить DAKHABRAKHA, а модним орієнтиром для мене є бренд GUNIA PROJECT, який зміг взяти найкраще в нашому минулому і показати це надсучасно.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.