Команда українського Vogue вже вдруге зібрала друзів та партнерів видання на камерному заході Vogue Talks, який цьогоріч пройшов у київському Saint Bar. Затишна локація допомогла створити таку необхідну сьогодні атмосферу безтурботності та розслабленості — посеред робочого тижня нам вдалося на кілька годин ніби перенестися в коло найближчих подруг, щоб поговорити на теми, які турбують сучасних жінок, — про стрес, стосунки із собою, прийняття власного віку, інтимне здоров'я і зовнішню красу, як відображення нашого внутрішнього стану. Вийшло відверто, щиро, емоційно.
Розпочався Vogue Talks 2024 з наснажливої лекції Вікторії Ембулатової про косметику Yves Saint Laurent — легендарного французького модного Дому, який вплинув на формування образу сучасної жінки ХХ сторіччя і продовжує задавати модні та б'юті-тренди сьогодні. Після цього візажистка Марта Скальська розповіла про лайфгаки нанесення червоної помади та на власному прикладі продемонструвала, чому цей продукт ніколи не втратить актуальності. У свою чергу Максим Гонтар з команди Aromateque познайомив гостей Vogue Talks 2024 з літніми парфумерними новинками та правилами формування парфумерного гардероба, а Максим Куліков, засновник салону краси Maxim Kulikov, розказав про секрети літнього догляду за волоссям.
Від зовнішньої краси дискусія перейшла до важливих розмов про внутрішнє. Так, докторка Людмила Шупенюк відповіла на питання аудиторії, пов'язані з інтимним велнесом та здоров'ям, а закінчився наш марафон краси панельною дискусією, під час якої дизайнерки Лілія Пустовіт та Катерина Сільченко, бойова медикиня Ганна Васик та рестораторка Марія Дідковська розповідали про прийняття себе, дорослішання та важливість ментального спокою. Модерувала дискусію редакторка краси українського Vogue Альона Пономаренко.
Гостями заходу стали дизайнерки Соня Солтес та Ельвіра Гасанова, засновниця компанії Kameron Катерина Вербер, співачка Roxolana, фітнес-інфлюенсерка Олена Мандзюк та акторка Олена Лавренюк, які не тільки дізналися більше про те, що сьогодні турбує багатьох жінок, а й особисто познайомитися з новинками американського космецевтичного бренду Hydropeptide, приміряли нові відтінки помад Yves Saint Laurent та обрали новинки у власну парфумерну колекцію у корнері Aromateque. Літній настрій на заході створювали авторські коктейлі на основі рому Zacapa.
Фото: Юрій Яцкулич