Гуччі Вестман, зоряний візажист, серед клієнток якого – Дженніфер Еністон, Джуліана Мур, Емілія Кларк і майже весь голлівудський бомонд, запускає власну лінію косметики.
Вершина кар'єри будь-якого інсайдера б'юті-індустрії – власна лінія косметики. Така є у Сема Макнайта, Джона Нолетта, Крістофа Робена, Пет Макграт, Шарлотт Тілбері і багатьох інших. Гуччі Вестман в квітні цього року дебютує з запуском.
Створити свою лінійку макіяжу Гуччі допоміг досвід роботи за лаштунками модних показів (саме вона багато сезонів поспіль відповідала за образи моделей на шоу Rag&Bone і Marchesa), а також вражаюче портфоліо, в якому – обкладинки Vogue, досвід зйомок з іменитими фотографами, від Брюса Вебера і Патрика Демаршелье до Енні Лейбовіц і Маріо Сорренто, посаду арт-директора з макіяжу таких гігантів як Lancome і Revlon.
Б'юті-бренд називатиметься Westman Atelier. Під ним будуть виходити засоби для макіяжу, які доглядають за шкірою, включно з тональними засобами і хайлайтерами. Старт продажів призначений на квітень. Судячи з усього, Вестман розраховує повторити успіх Пет Макграт, засоби якої доступні тільки онлайн, і робить основну ставку на продаж через власний сайт, але косметику можна буде також купити в Нью-Йоркському Barneys.
Більше краси: Instagram @vogueua_beauty
Читайте також: