Рожевий панк-макіяж, рожевий шоколад і рожеві шльопанці до вечірньої сукні. Життя ніколи не буде таким, як колись.
Поки Millenial Pink втрачає позиції, на зміну йому з'являється новий рожевий: в Нью-Йорку відкриється виставка, присвячена рожевому кольору, де покажуть вбрання Christian Dior і екстравагантні сукні Comme des Garçons. Vogue.ua досліджує тему нового рожевого – в моді, красі і фуд-трендах.
Рожевий макіяж, коли холодні відтінки з підтоном кольору фуксії наносять на скроні, перенісся, на повіки і губи, не викликає жодних асоціацій з романтикою. Навпаки, це зухвалий, бунтівний, неформальний рожевий, який часто здається "на межі". Причому до нього звертаються і візажисти "кутюрних" показів, і також респектабельні Будинки на кшталт Chanel і Valentino.
Рожевий манікюр – ода надмірності і вуличному шику. Екстра-довжина, написи і декор – в цьому сезоні для розваги потрібна неабияка сміливість.
На зміну чорному, молочному та білому шоколаду створюють рожевий. Технологію виробництва придумали знамениті швейцарські шоколатьє Barry Callebaut.
Зручні рожеві шльопанці, в яких раніше було пристойно з'явитися хіба що в басейні, святкують тріумф. Герої стрітстайла, вони прекрасно поєднуються і з сукнями, і з брючними костюмами.
Те, що "рожевий" не означає "легковажний", підтверджують нові аромати. Вони виходять в нових форматах – кушон (Chanel), роллер (Dior), їх упаковки марковані шрифтом Брайля (Kenzo), а композиції поєднують ніжні квіткові ноти і похмурі мотиви какао-бобів (Givenchy). У них є характер.