Новини б’юті-індустрії, про які треба знати в лютому
Модель, інфлюенсерка Гейлі Бібер приєднується до лав знаменитостей, які запустили власні б’юті-бренди. Створений нею зватиметься Rhode на честь другого імені моделі і пропонуватиме засоби для догляду за шкірою, волоссям, продукти для ванни і душа, що мають допомагати шкірі сяяти і бути здоровішою. Гейлі відповідає за естетику, паковання та, вочевидь, просування через власні соцмережі — лише в Інстаграмі у неї понад 40 млн. передплатників. Бренд обіцяють запустити у 2022-му, але точна дата поки що невідома. Тепер усі фото в Інстаграмі моделі можна розглядати як тизери майбутнього запуску.
Тим часом у бренду Rhode теж з'явився власний екаунт. У ньому поки що жодного посту, але вже понад 65 тисяч передплатників. Очікується, що вартість засобів буде доступною. "Суть бренду в тому, щоб дати людям можливість купувати якісні продукти за доступною ціною. Я просто не розумію, чому крем має коштувати $200", — сказала 25-річна модель в інтерв'ю журналу WSJ Magazine.
Власники знаменитого французького бренду Clarins поповнили свої активи, придбавши бренд екокосметики ILIA Beauty. Бренду вже понад 10 років, він заснований канадською підприємицею. Торік обсяги продажів ILIA сягнули ста мільйонів доларів. ILIA Beauty можна вважати законодавцем моди на "чистий" макіяж, і з 1 лютого він входить у портфель інвестиційної компанії Famille C, що належить родині Куртан-Кларанс. Серед найпопулярніших засобів ILIA — туш Limitless lash mascara, дизайн якої, що нескладно помітити, надихав численні бьюті-бренди.
Франко-американський концерн Coty запускає виробництво ароматів із використанням екологічно чистого етанолу. Технологію Carbon Smart розробила компанія LanzaTech. Вуглець, який виділяється в процесі виготовлення парфумів, вловлюють ще до того, як він потрапить в атмосферу. В середині січня Coty розпочали виробництво ароматів з використанням екологічного етанолу на своєму заводі Granollers в Іспанії, і вони надійдуть у продаж уже найближчим часом. Очікується, що до 2023 року всі аромати брендів Calvin Klein, Gucci, Marc Jacobs, Burberry, які входять у портфель концерну Coty, будуть вироблятися з використанням ековідповідального етанолу.
Віртуальний досвід підбирання відтінків запустять у Сполученому Королівстві для найпопулярнішої тональної основи M·A·C Cosmetics Studio Fix Fluid Foundation. Гіперреалістичне підбирання одного з 67 доступних відтінків стане доступним завдяки партнерству з Perfect Corp — постачальником рішень у галузі штучного інтелекту та доповненої реальності. Проте йдеться не лише про віртуальне підбирання: онлайн-платформа SoPost доправлятиме вибраний відтінок безпосередньо покупцям. Зарано говорити, чи це допоможе бренду вирішити його маркетингові завдання, але досвід дуже цікавий. "Такий підхід скорочує розрив між цифровим і фізичним світами, дозволяючи споживачам і брендам приймати впевненіші рішення щодо вибору і придбання продуктів", — кажуть у Perfect Corp.