L’Oréal Professionnel провів другий щорічний захід Head Up в Україні: ментальне здоров’я стилістів — у фокусі уваги

16 червня 2025 року в Києві відбувся другий щорічний захід Head Up, організований L’Oréal Professionnel. Це частина глобальної ініціативи бренду, що стартувала у 2023 році. Її мета — підвищення обізнаності про ментальне здоров’я у перукарській індустрії та надання стилістам практичних інструментів для турботи про себе.

Head Up — це відповідь бренду на глобальні дослідження, які показали: 65% стилістів по всьому світу відчувають емоційне виснаження, тривогу чи депресію через професійне навантаження. Більше того, 75% клієнтів сприймають візит до стиліста як форму турботи про свій психічний стан, що робить роль майстрів у салонах ще глибшою, ніж просто зміна іміджу.

Захід у Києві зібрав 50 гостей та запропонував змістовну програму. Відкрила подію Єлизавета Медушевська, представниця команди L’Oréal Professionnel в Україні. У теоретичній частині виступили провідні експертки:


Окрема частина події була присвячена йога-сесії як способу звільнити тіло від напруги, зменшити рівень стресу та повернути внутрішню рівновагу. Програму завершила неформальна частина: спілкування, обмін враженнями, фотосесія.

Head Up — це не лише про заходи офлайн. Проєкт включає й онлайн-освітню платформу L’Oréal ACCESS, де доступна серія відео-епізодів "Ключі Head Up". Їх ведуть міжнародні експерти: ліцензована психотерапевтка та колишня колористка Хейлі Джепсон і відомий тренер Деніел Мейсон Джонс. Кожен модуль триває 8 хвилин і присвячений практичним темам: від турботи про себе до встановлення особистих меж.

Бренд також закликає стилістів поширювати у соцмережах спеціальний жест Head Up — символ підтримки, сили та надії, що також використовується в йозі для "заземлення".

Популярне на VOGUE