Як побудувати глобальний б'юті-бренд на своїй кухні

Засновники Herbivore Botanicals, Олександр Куммеров і Джулія Вілс, розповідають про те, як перемістили свій бренд з кухні власної квартири в Сіетлі на полиці магазинів Sephora і Space NK.

Влітку 2011 року Олександр Куммеров купив своїй подрузі Джулії Вілс на подарунок набір для виготовлення мила вручну. Вілс якраз звільнилася з роботи консультантом, і у неї було достатньо часу, щоб відразу ж скористатися подарунком: так почалася історія створення мила в їх квартирі в Сіетлі. Спочатку вона роздаровувала мило друзям і родині, але в якийсь момент запас перевищив потреби її близьких.

"Я дійсно віддавала стільки, скільки могла, тому ми почали продавати на фермерських ринках у вихідні дні. Нас тоді називали "Мило 12-й авеню" (12th Avenue Soaps), тому що ми жили на 12-й авеню", – розповідає Вілс. – Ми отримали багато відгуків від людей, що було дуже корисно, а потім восени я вирішила відкрити магазин на онлайн-платформі Etsy. Саме тоді ми провели мозковий штурм з іменами і придумали травоїдну тварину" ('Herbivore' в перекладі з англійської – "травоїдна", – ред).

https://www.herbivorebotanicals.com/Рішення виявилося вдалим. Herbivore Botanicals тепер можна знайти всюди: від Sephora до Space NK, часто продукція з'являється на полицях Instagram-інфлюенсерів. "Крім мила, з якого все почалося, ми робимо маски, масла для тіла, тоніки для очищення і багато іншого. Після того, як заробив магазин на Etsy, Куммеров покинув роботу позаштатного відеооператора і приєднався до Вілс вдома. У результаті вони розширилися, найняли кількох друзів і орендували нове робоче місце. "У нас було приміщення три на три; в команді було чотири людини, і ми повинні були працювати в різні зміни, тому що місця було катастрофічно мало", – сміється Куммеров.
https://www.herbivorebotanicals.com/

Зараз Вілс і Куммеров одружені, є співзасновниками компанії, керують колективом у майже 100 співробітників і займають близько 9 тисяч метрів виробничих площ в Сіетлі, при цьому старанно працюють, щоб підтримувати сімейну атмосферу, з якої починали. Але батько Вілс все ще робить мило марки у власному будинку: "Цього року він зробив 100 тисяч брусків", – каже Куммеров. Нижче дует поділився порадами зі створення власного бренду краси з нуля.

Будьте справжніми

"Не створюйте бренд лише заради самого факту. Переконайтеся, що ви віддаєтеся справі з пристрастю. Це зробить її більш успішною у довгостроковій перспективі", – ділиться Вілс. Куммеров додає: "Ми мало знали про індустрію краси. Ми не дивилися на те, як можна виділятися серед конкурентів, або на те, що взагалі відбувається в цій ніші. Просто робили те, що хотіли. Ми знали, що хочемо створювати натуральні і красиві продукти, тому пішли своїм шляхом".

Просто беріть і робіть

"Не варто довго думати і міркувати. Ідеалу не існує, тому просто робіть щось і дивіться, що відбуватиметься. Вже потім можна буде внести зміни, зважаючи на отриману інформацію" – говорить Вілс. "Ми спочатку просто зробили мило, а вже потім з цього виріс бізнес: насправді ми почали робити прогнози і подібні речі тільки рік тому", – додає Куммеров. "Це вже правильний цілісний бізнес-підхід до справи, і він дуже добре спрацював. Зробіть продукт, продайте його, а потім зробіть ще більше".

Зосередьтеся на своїх сильних сторонах

Будьте скромними й усвідомте, що ви не є експертом у кожній царині. Оточувати себе потрібними людьми – дуже важливо, і там, де у вас нестача знань, шукайте людей, які зможуть підтримати вас і заповнити ці прогалини", – радить Куммеров. – Спочатку я сам вів бухоблік, але як тільки ми змогли дозволити собі бухгалтера, ми його найняли!".

Не забувайте перемикатися

"Мова про подолання кордонів у відносинах; це може бути важко – іноді перемикатися. Працювати разом – прекрасно, але це потрібно робити правильно", – говорить Куммеров. Вілс додає: "Ви повинні знати, коли потрібно відключитися, це ж ми говоримо своїм співробітникам. Всі, хто працює на нас, горять своєю справою, але вам потрібно вміти переключатися і тримати баланс".

За матеріалами Vogue.co.uk

Популярне на VOGUE