Від екоініціатив і перевидань легендарних ароматів до новітніх б'юті-гаджетів, суперзаряджених засобів для догляду за шкірою і харчових добавок – ми підсумовуємо найпомітніші явища, які змінили б'юті-індустрію 2018 року.
Сьогодні екоініціативи захопили не тільки моду, але і б'юті-індустрію. Бренди зробили значний крок до "чистої" натуральної краси або, принаймі, переглянули свій підхід до складів, виробництва і упаковок. Каліфорнійський бренд Drunk Elephant, запущений 2014 року, став культовим в США після того, як вийшов на глобальний ринок та з'явився в Австралії, Сінгапурі, Канаді, Новій Зеландії і нарешті захопив і Європу – в жовтні стартували продажі у Великобританії. У його складах – лише екологічні інгредієнти і "чисті активи", тобто інгредієнти без синтетики і біосумісні з шкірою, що дозволяє їм краще проникати в шкірний покрив і зменшувати неблагополучні впливи на здоров'я. Догляд за волоссям також слідує канонам стійкості. Цього року L'Oreal Professional запустив на власному заводі веганську лінію Source Essentielle, яка на 80-99% складається з інгредієнтів природного походження. Курс на усвідомлене споживання все більше набирає обертів і у виробництві упаковки: бренди повертаються до скла як альтернативи пластику, використовують перероблені матеріали та впроваджують інші екоініціативи. Один з лідерів в цьому напрямку – французька марка Yves Rocher.
Це був рік нової класики. За останні кілька років стався зсув від ідеї тримати на туалетному столику всього один знаковий аромат; замість цього парфум стало модно змінювати кожного сезону, як одяг. Але відродження цього року парфумерної класики може все повернути на свій лад. Chanel випустив обмежену версію свого легендарного No.5, заспокійливо значного, пудрового аромату, який цього року вперше виданий в багряно-червоному святковому флаконі. Нова класика вийшла і у Dior – флагманський аромат Будинку Joy, інтимний і теплий, п'янкий сандалом і мускусом. У свою чергу Tom Ford запустив Lost Cherry – аромат, що нагадує солодкий сироп з нотками вишні та тютюну, втілення ідеї "втраченої молодості" у скляному флаконі.
Високий рівень внутрішнього здоров'я – головний в списку пріоритетів 2018 року. Важливе місце зайняв кишечник, від якого безпосередньо залежить здоров'я шкіри, волосся і загальний профілактичний імунний імпульс, який ще називають "другим мозком". Популярності набули революційні "активні" пробіотики, такі як Symprove, а добавки стали більш прицільними за дією – з мультиформулами інгредієнтів, які найкраще відповідають нашим потребам. Так, Hum Nutrition пропонує вітаміни і добавки для вирішення будь-якої проблеми: від млявого травлення і занепаду сил до поганого стану здоров'я шкіри. Доктор Френк Ліпман, експерт з функціональної медицини і автор знаменитої програми Cleanse (14- або 28-денний курс глибокої чистки організму за допомогою травних ферментних препаратів, коктейлів і спеціальної дієти, яка обіцяє поліпшити травлення, роботу кишечника, сон і імунітет) тепер на додаток до нього створив детокс-добавки Be Well, які працюють на поліпшення стану волосся, нігтів і шкіри. Lyma – преміальні добавки, які підтримують імунну та серцево-судинну системи, підвищують енергію і знижують рівень стресу – створені фахівцем з фітнесу Расселом Бейтманом для оптимізації нашого здоров'я в умовах сучасних стресів. Дні, коли ми приймали поспіхом і необдумано змішаний коктейль вітамінів, закінчилися.
2018 рік запам'ятався як рік додатку-фільтра Kira Kira, з яким все іскрилося, як мерехтливі в відблисках світла діаманти. Його вплив на тренди краси відчутний – від подіумного макіяжу до наших косметичок. Раніше його вважали надмірним і вульгарним, зараз глітер набув статусу носибельного "аксесуара". Натхненні фільмами космічної епохи, на шоу Gucci весна-літо 2018 візажисти густо і щедро підвели внутрішні повіки моделей бірюзовим глітером. А на показі Anna Sui весна-літо 2018 очі дівчат прикрашали вертикальні стрілки сріблястого глітера, промальовані по центру верхньої і нижньої повік. Тенденція торкнулася і нейл-арту: запечатаний під верхнім шаром гель-лаку, глітер став придатним для носіння і перетворив "скромний" nude-манікюр в ідеальний варіант на час свят.
Завдяки генію марки Fenty під керівництвом Ріанни народився тренд, який в теорії здається антиносибельним, але на практиці має фантастично красивий вигляд – жовто-золотий хайлайтер на вилицях. Знаковий хайлайтер бренду Killawatt Freestyle Highlighter у відтінку Trophy Wife можна щедро мазати на обличчя, щоб досягти вражаюче високих вилиць. Те ж саме зробили і в Chanel на показі осінь-зима 2018/2019 – очі і вилиці моделей були розцвічені густими мазками золотих відблисків. Ласкаво просимо в нову епоху контурингу!
Б'юті-гаджети 2018 року пройшли довгий шлях. Джеймс Дайсон продемонстрував в Нью-Йорку свій фен Dyson Hair Wrap – стайлінгову "чарівну паличку", яка створює хвилі, глянцеві прямі локони і багато іншого буквально одним натисканням кнопки. Технології не стоять на місці, в той час як деякі б'юті-гаджети можуть залишатися у високій ціновій категорії, інші переносні пристрої стають доступнішими, і навіть синхронізуються з телефонними додатками, щоб отримати максимальну віддачу від догляду за шкірою. Наприклад, Foreo пропонує легкі і з тепловіддачею мобільні девайси, які відстежують і реагують на внутрішні і зовнішні чинники, що впливають на шкіру. Foreo UFO використовує світлодіодну технологію і гарячі і холодні звукові хвилі, щоб стимулювати клітини шкіри і підвищити проникаючі здібності інгредієнтів маски для обличчя. Додаток, який завантажується на телефон для роботи гаджета, інформує про те, як найкраще застосувати пристрій для дійсно помітних результатів. Доктор Денніс Гросс, який завжди був в авангарді технологій краси для домашнього догляду, випустив SpectraLite FaceWare Pro – схвалену FDA (американським управлінням по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів) маску для обличчя, заряджену синім і червоним світлодіодами, які перешкоджають появі зморшок, лікують акне і покращують стан шкіри. Після двох тижнів щоденних трихвилинних сеансів можна помітити відчутну різницю. Майбутнє стає все яскравішим.
Ефективність активних інгредієнтів все більше посилюється, оскільки ми все більш вимогливі до нашого догляду за шкірою. Головні новинки цього року: капсули для обличчя Elizabeth Arden Ceramide Capsules з ретинолом; семиденна програма з вітаміном С у Clinique, наповнена антиоксидантами, щоб освітлити колір обличчя, і нарешті відлущувальний скраб Glossier Exfoliating Solution з гліколевою кислотою, один з перших якірних продуктів бренду. Тепер це не тільки сфера дерматологів: такі бренди, як Glossier, дали змогу кожному стати експертом в догляді за шкірою, випуском як доповнення до основної рутини спеціально сформульовані кислоти і вітаміни, які прискорюють регенерацію клітин шкіри.
Останні роки рух проти традиційної укладки волосся феном тільки посилився, його місце завоювала природність. Але 2018 року це збіглося з тенденціями, які вимагають мінімальних зусиль для максимального ефекту. Alberta Ferretti створила акуратні кінські хвости з ретельно підібраним і затягнутим мотузкою, як в корсет, кінцем. На показі Ann Demeulemeester моделям перев'язали низькі косички стрічками на кінцях. А на шоу Victoria Beckham ми побачили напівкінські хвости – напівпетлі з волосся, немов зав'язані так на ходу. Легка, шикарна і абсолютно носибельна тенденція, що личить практично кожному.
За матеріалами: vogue.fr