Головні б'юті-новини січня

Мадонна позує з короткою стрижкою, Maybelline x Puma запускають лінію макіяжу, у KKW Beauty стартує продаж червоної помади, а Procter & Gamble придумав принтер, який автоматично аналізує стан шкіри і наносить тон потрібного відтінку.

image

Maybelline запускає лінію спортивного макіяжу у співпраці з Puma. Її обличчям стане Адріана Ліма. В інтерв'ю vogue.fr топ-модель зізнається, що на заняття спортом в зал може запросто нанести трохи туші PUMA ("Вона дає хороший об'єм і не розмазується, – говорить Ліма, – тому я почуваюсь впевнено, коли боксую грушу").

Продуктом, який допомагає мати кращий вигляд, коли день розписаний по хвилинах, Ліма вважає стік для макіяжу The Color and Gloss Face Duo Stick. Наносить колір під вилиці, блиск – на повіки і губи. Каже, що це допомагає створити сяйний образ.

Мадонна показалась з темним волоссям і стрижкою-піксі

Співачка опублікувала у своєму Instagram-акаунті світлину, на якій вона позує з донькою і демонструє коротке темне волосся. Найімовірніше, це перука, – фото підписане "А що, якщо ...". Не дуже віримо в радикальні зміни, тим більше, що Мадонна залишається вірною своєму блонду вже 20 років. Останній раз її бачили брюнеткою 1999 року на "оскарівській" вечірці Vanity Fair.

@madonna

Procter&Gamble створили тональний принтер з ефектом anti-age

У Лас-Вегасі відбулась масштабна виставка електроніки CES 2019. На ній стартап P & G Ventures, що належить корпорації Procter&Gamble, презентував свій новий винахід – антивіковий тональний принтер Optе Precision Skincare System. Це портативний гаджет, здатний відсканувати рельєф і колір шкіри. Він робить фото зі швидкістю 200 кадрів в секунду, їх аналізує вбудований мікрокомп'ютер, щоб 120 мікропринтерів автоматично змішали три відтінки тонального засобу в потрібній пропорції – і точково замаскували недосконалості шкіри. Старт продажів очікуваний не раніше, ніж наприкінці 2019 року.

KKW Beauty продаватиме червону помаду

Бренд, відомий своїми тілесними відтінками помад, вперше випустить класичну червону помаду. Вона називатиметься Classic Red Créme Lipstick. Формула насичена зволожувальними маслами і екстрактами, щоб помада комфортно відчувалася на губах. Продажі стартують онлайн 25 січня.

Популярне на VOGUE