У Лондоні відбулося одне з найочікуваніших модних шоу цього сезону — британський бренд Burberry не став відмовлятися від проведення традиційного показу, але переніс його із закритого приміщення до загадкового лісу.
Нова колекція стала для Ріккардо Тіші своєрідною втечею від реальності й міркуванням про почуття людей, які опинилися замкненими під час коронавірусу і які, з одного боку, почувалися самотніми, а з іншого — нарешті змогли стати ближчими до природи. Сам дизайнер в інтерв’ю Vogue напередодні показу розповів, що близько трьох місяців провів разом зі своєю 92-річною матір’ю в їхньому будинку недалеко від озера Комо, захопившись садівництвом. Також Тіші зазначив, що цей час вдома допоміг йому згадати про своє дитинство і мрії, які все-таки здійснилися.
Його колекція для Burberry вийшла відповідною — у ній було багато відсилань до природи, а особливо моря. Рибальські чоботи, зображення риб’ячих хвостів, блискучі як луска тканини й різноманітне плісирування всіх відтінків моря. Всі ці елементи дизайнер поєднав з класикою Burberry — переосмисленими тренчами, які іноді складно було впізнати. Також Тіші багато працював з різноманітними басками, що відсилають до хвостів русалок, а синій і зовсім назвав новим бежевим.
До речі, пройшов показ без гостей, але на всіх глядачів прямого ефіру чекав несподіваний сюрприз — перформанс художниці Анне Імхов, яка до того ж виконала саундтрек до шоу.
Переглянути всю колекцію можна тут.