Після того як компанію Tiffany & Co. придбав конгломерат LVMH на початку цього року, вона стала використовувати соціальні мережі як маркетинговий інструмент, а також наймати знаменитостей у ролі послів бренду. Серед тих, хто нещодавно став амбасадором бренду, — Бейонсе і Jay-Z.
У першій рекламній кампанії Бейонсе і Jay-Z позують на тлі картини "Дорівнює Пі" художника Жана-Мішеля Баскія. На Бейонсе — легендарний діамант Tiffany вагою 128,54 карата, який раніше носили лише три людини (зокрема й Одрі Гепберн).
"Бейонсе і JAY-Z — втілення сучасної історії кохання, — сказав Александр Арно, виконавчий віцепрезидент Tiffany & Co. — Як бренд, що завжди уособлював любов, силу й самовираження, ми не могли вибрати знаковішої за цю пару, яка якнайкраще б репрезентувала цінності Tiffany. Для нас велика честь, що Картери стали частиною нашої сім’ї". Показово, що це перша спільна кампанія пари. Також у межах цього партнерства, Tiffany & Co. пожертвує два мільйони доларів на потреби вищих навчальних закладів, що від часу заснування були призначені для навчання суто афроамериканців.
Кампанія віддає данину поваги культовому фільму "Сніданок у Тіффані" з новою версією пісні Moon River у виконанні Бейонсе для фільму, який зняв Jay-Z. Шанувальники мистецтва оцінять те, що Картери позують перед картиною Жана-Мішеля Баскія "Дорівнює Пі" (Equals Pi) в кольорі Tiffany Blue (полотно належить до приватної колекції й ніколи раніше не виставлялося на загальний огляд). Фільм вийде на сайті бренду 15 вересня.