Поїздка по мануфактурах Таїланду, де фарбують і роблять бавовну, стала стартовою точкою колекції Bobkova весна-літо 2019. Палітра натуральних барвників вплинула на колірну гаму колекції: в ній з'явилися відтінки кори дерев і теракоти. Майстерність обробки бавовняних ниток до стану шовку відбилася у виборі тканин: в колекції багато важкого шовку, що спадає фактурними складками.
У крої і формах читається захоплення уніформою робітників і багатошаровим національним вбранням. Особливо показовими є костюми – закриті блузи з рукавами у формі трапеції з широкими брюками, виконані з щільної бавовни або деніму. Дизайнер допрацювала квадратний принцип розкрою робочих брюк, змінила пропорції і фактури – тому в новій колекції вони складаються в графічні складки. Ідея запахування і замотування в одяг виражена в крої топів і суконь, які в дусі бренду Bobkova можна носити різними способами.
У новій колекції помітні трансформації стилю Bobkova. Дизайнер витягує силует, тим самим, відходить від звичних багатошарових коконів. У колекції довжина міді контрастно доповнена міні, підкресленими високими сатиновими каблуками. Головна річ колекції – сукні з асиметричним низом, скроєним по діагоналі, та з обороками, а також туніки-трансформери і плащі. Найпереконливіший доказ міграції з області а-гендерної естетики в дусі Ріка Оуенса в сторону стриманої жіночності.
Другу колекцію поспіль прикраси для колекції робить ювелір Сергій Жернов. Фігуративні сережки і персні нагадують фігурки крабів і морських їжаків, виконані з латуні з золотим або срібним покриттям і намистинами в формі барокових перлів.
Фото: Юрій Яцкулич