Ralph Lauren, один з найвідоміших американських брендів, відсвяткував 50-річчя в рамках Тижня моди в Нью-Йорку. Минуло масштабне шоу дизайнера на терасі в Центральному Парку, а сама колекція стала присвятою американському духу і стилю, тому самому, який допоміг Ральфу Лорену завоювати світ далекого 1968 року.
Розпочав Лорен зі своєї улюбленої теми – естетики Дикого Заходу. Сьогодні її використовують багато дизайнерів – від Рафа Сімонса до Марії Грації К'юрі, але кому, як не власнику ранчо в Колорадо, знати і відчувати її досконало. Строкаті кардигани схожі індіанські пончо, сорочки в клітину, светри грубої в'язки, робочі джинсові комбінезони, багато замші і акцент на верхньому одязі – це була основа колекції, до якої Лорен додав трохи святковості. Для цього дизайнер використав складні фактури на кшталт оксамиту і леліток, а також довжину максі.
Тематично шоу поділили на дві частини. Після реверансу в сторону стилю ковбоїв Ральф Лорен показав нову колекцію лінії Polo Ralph Lauren, в якій вже розцвіла естетика преппі. Це ще одна важлива для американської культури тема і Лорен майстерно поєднав її з популярною сьогодні логоманією, яскравими кольорами родом з 1980-х і спортом, заодно підкреслив важливість сімейних цінностей для американського суспільства – частина моделей виходила парами і разом з маленькими дітьми.
В сукупності Ральф Лорен показав більше ста образів, а публіка зустрічала його оплесками. Підтримати дизайнера і привітати його прийшли: телеведуча Опра Вїнфрі, колеги по дизайнерському цеху – Діана фон Фюрстенберг і Томмі Хілфігер, музикант Каньє Вест, актриси Блейк Лайвлі і Енн Гетевей.