Відсвяткувати п'ятдесятирічний ювілей в Etro вирішили інтерактивною виставкою "Покоління пейслі", яка відбудеться в Музеї культури Мілана. Експозиція розділена на п'ять тематичних просторів: природа, мистецтво, колір, гра і подорож, кожен з яких символізує основні цінності бренду. Також на ній можна буде побачити 50 образів з різних колекцій бренду, що дасть змогу простежити еволюцію модного Дому. На виставці будуть представлені ексклюзивні відеоматеріали членів сім'ї Етро, завдяки яким можна ознайомитися ближче з історією марки.
Італійський Будинок Etro відомий своїми етнічними візерунками, але знаковим став саме візерунок "пейслі". У 80-х роках засновник будинку Джироламо Етро вирушив в Індію і привіз звідти цей незвичайний орнамент. Що саме побачив дизайнер в ньому невідомо, але з 1984 року цей візерунок став культовим і щільно прописався в ДНК бренду. Виставка в Мілані триватиме з 23 вересня до 14 жовтня.