Історія бренду Missoni почалася 1953 року, коли Оттавіо і Розіто Міссоні заснували на першому поверсі свого будинку невелику в'язальну майстерню. Через 65 років їх бізнес перетворився в модну імперію з символом у вигляді зиґзаґоподібного принта, за якою, як і раніше, стоїть родина. Колекції для бренду створює Анджела Міссоні, їхня дочка, за лінію аксесуарів відповідає внучка Маргеріта, а технічним директором є Лука, молодший син подружжя Міссоні. 22 вересня 2018 року Missoni відсвяткував ювілей, з нагоди якого перетворив показ нової весняно-літньої колекції в зустріч давніх друзів.
Шоу Missoni весна-літо 2019 минуло на відкритому майданчику, глядачі сиділи за столиками в імпровізованому кафе, а моделі неспішно крокували між ними. Природно, що головним в колекції став той самий принт, який в новому сезоні більше нагадував ніжні акварельні розводи, а моделі в цих схожих на хмару багатошарових вбраннях нагадували лісові німфи.
В'язані павутиною кардигани, вільні брюки, сітчасті сукні і багатоярусні спідниці стали основою нової колекції. Незважаючи на чітке дотримання ДНК бренду, Анджелі Міссоні вдалося уникнути ретро-асоціацій, одяг мав актуальний і розслаблений вигляд. У ньому хочеться відпочивати і радіти життю, зупиняти мить і мріяти.
[READ_ALSO id=content_1;]