У червні цього року стало відомо, що компанія Farfetch, передова ритейл-платформа класу люкс, і всесвітньо відомий контент-провайдер видавничий дім Condé Nast оголосили про початок співпраці з метою впровадження редакторських технологій Condé Nast у торговельну інтернет-площадку Farfetch.
У результаті платформа Style.com припинила свою діяльність, а наступним цілком логічним кроком стало приєднання до нової команди Farfetch колишнього директора моди Style.com Ясмін Cьюелл, яка очолить міжнародні редакційні команди, що створюватимуть контент для платформи.
"Farfetch безсумніву являється однією з найпрогресивніших компаній у сучасному роздрібному середовищі. Нова роль — важливий крок для мене. Знаходити і просувати нових талановитих дизайнерів – моя робота, і я рада розширити коло обов'язків до взаємодії з представниками інших творчих професій, наприклад, режисерами або фотографами", – прокоментувала своє призначення Ясмін. Cьюелл почала продавати Ріка Оуенса, Pierre Hardy і Maison Martin Margiela у своєму бутику Yasmin Cho у Сохо, коли їй було всього 22 роки. Потім був пост головного байєра у Browns, серед відкритих нею дизайнерів – Christopher Kane, J.W.Anderson і Thomas Tait.
Читайте також:
Осінній марафон: 20 головних пар взуття з нових колекцій
Сірий кардинал: 5 цитат Гурама Гвасалії про сучасну моду й розумне споживання