Показ колекції H&M Studio для сезону весна-літо 2018 пройшов в паризькому Музеї декоративного мистецтва і був присвячений Японії. Щоби більше занурити гостей шоу в атмосферу далекої країни, організатори підвісили під стелею величезні паперові ліхтарі, а на підлозі постелили татамі. За застелених циновками підлогах ходили моделі й усміхалися настільки широко, наскільки це взагалі можливо.
"Ми сказали моделям" Ми – H&M, вам потрібно усміхнутися ", – розповіла креативний директор Пернілла Вольфарт. Чому інші дизайнери не заохочують те ж саме – це напевно одна з найбільш нерозв'язних загадок світу моди. Японська графіка, елементи національного костюма, великі сережки, схожі на гірлянди весняних квітів – схоже, що в H&M з черговим експериментом з цінностями іншої культури впоралися краще, ніж це було минулого разу, коли бренду довелося вибачатися за свою рекламну кампанію і за толстовку з написом "coolest monkey in the jungle".
Весь показ можна побачити тут.