Італійський бренд Dolce & Gabbana представив у своїх соціальних мережах кілька роликів, присвячених Дню всіх закоханих. Натхненні вони архівами самого бренду, а саме рекламними кампаніями 1990-х. Дизайнерський дует показує, що любов — це почуття, для якого зовсім не важливо, якого ви віку чи статі.
Створено цей проєкт за підтримки Trevor Project — найбільшої в світі некомерційної організації, діяльність якої спрямована на запобігання самогубств серед молодих лесбіянок, геїв, бісексуалів, трансгендерів та інших представників LGBTQ + – спільноти. Також Trevor Project відомі своєю "гарячою лінією Тревора", що займається анонімним консультуванням ЛГБТ-підлітків, які потребують допомоги від психологів. Всі герої зйомки одягнені в чуттєві образи Dolce & Gabbana, але вони тут відходять на другий план, адже головне любов і пристрасть, що панують у кадрі.