Час прощатися: чому Зак Позен закриває свій бренд

BRAND
4 листопада 2019

Зак Позен, дизайнер, який з початку 2000-х років одягав знаменитостей у вбрання русалок на червоних килимових доріжках, закрив свій однойменний лейбл.

imageНіна Добрев і Зак Позен, обоє в Zac Posen на Met Gala

Ще у квітні 2019 року Yucaipa Cos., інвестиційна фірма, заснована Рональдом Берклом, намагалася продати свою частку в лейблі. Сьогодні, як йдеться у прес-релізі, House of Z "сповнений рішучості припинити ділові операції і впорядковано розпоряджатися своїми активами". Також у заяві повідомлено, що "рада керівників ухвалила це важке рішення після всебічного стратегічного і фінансового аналізу підприємства... Рада розчарована цим результатом, але не може продовжувати свою діяльність і вважає, що впорядковане розпорядження на цьому етапі є найкращим варіантом дій в обставинах, що склалися". Позен повідомив своїх 60 співробітників, включно з майстрами, які працювали в одному з останніх ательє у Нью-Йорку, що вони залишилися без роботи.

"Я особисто деякий час намагався знайти відповідного партнера, – сказав Позен в ексклюзивному інтерв'ю Vogue. – Але час минув. А в цій індустрії зараз складний клімат і вельми непростий час".

Позен розробляв 14 колекцій на рік: для однойменного лейблу, для своєї демократичної лінії ZAC Zac Posen і Brooks Brothers, де він є креативним директором. "Це були 20 років любові, мені дуже сумно, – сказав він. – Але мені пощастило творчо виразити себе і зробити неймовірну роботу з пристрасними людьми. Професіонали, які пройшли через House of Z і зараз перебувають тут – це потужна сила".

Позен був вундеркіндом. Він вийшов з Central Saint Martins уже з сформованою естетикою, яка перегукується з гламуром Старого Голлівуду, і цілим списком знаменитих друзів і молоді в Нью-Йорку, які носили його одяг. За короткий проміжок часу на його покази в межах Тижня моди хотіли потрапити всі. 2003 року американський Vogue написав, що "йому всього лише 22, а він уже "Дизайнер року" і тільки п'ять хвилин, як закінчив коледж".

Сара Джессіка Паркер у Zac Posen

Незабаром Шон Комбс отримав 50-відсоткову частку в його бізнесі (Yucaipa пізніше придбала цю частку), а Позен одягав таких зірок, як Гвінет Пелтроу, Ума Турман, Кейт Вінслет, Наомі Кемпбелл, Ріанна, Кеті Голмс та інших. Карколомна, воістину інженерна конструкція і яскравість його суконь – не кажучи вже про особисту харизму – зробили дизайнера фаворитом, коли справа стосувалася червоної доріжки. Хоча його зліт був швидким, рухався по траєкторії він не без падінь. У документальному фільмі House of Z порушені проблеми, з якими він зіткнувся, зокрема, коли влаштовував шоу в Парижі.

Діта Фон Тіз, Зак Позен, Ума Турман

Мода може бути не надто недоброзичливим середовищем для дизайнерів, коли вони намагаються перейти від початкового етапу з яскравими речами до середини кар'єри, але Позен впорався краще, ніж багато його сучасників. Зокрема тому, що він досить рано відкрився і отримав вигоду з важливості моди у сфері розваг, що саме зростала. Крім подіуму він був провідним Project Runway протягом шести років і 2017 року опублікував успішну кулінарну книжку Cooking With Zac.

І все ж його серце належало ательє. Для Met Gala цього року він створював сукні та аксесуари, які поєднували його навички кутюр'є з тривимірною печаткою наступного покоління для Джордан Данн, Ніни Добрев, Діпіки Падуконе і Джулії Гарнер.

Джулія Гарнер у Zac Posen на Met Gala 2019

"Мені потрібен час подумати, – сказав Позен, коли його запитали про плани, – а також подивитися на світ, в якому ми живемо, і зрозуміти, яким буде наступний крок, де я зможу поділитися творчістю і любов'ю, і побудувати іншу спільноту".

За матеріалами vogue.com

Популярне на VOGUE