У своїх колекціях український бренд YULIA YEFIMTCHUK+ представляє одяг як мистецтво, досліджує актуальні соціальні проблеми сучасного суспільства, знаходить зв’язок між минулим і майбутнім.
Джерелом натхнення для колекції весна-літо 2022 слугував Ренесанс: як відродження нового й гарного, утопічна віра в прекрасне майбутнє, віра в соціальні перетворення, що ведуть до ідеального життя. Одним з акцентів колекції стала блакитна троянда — символ мрії нового соціалізму. Розу інтерпретовано на тканину з використанням графічних елементів тексту й гороху.
У сезоні весна-літо 2022 YULIA YEFIMTCHUK+ використовує нові стилістичні форми й силуети: контраст об’ємних форм з мінімалістичним кроєм, накладні кишені як утилітарний елемент одягу. Важливу роль відіграють сорочки в стилі робочої уніформи, що стали візитною карткою бренду. Сорочку, спідницю й сукню пошито з чорного фактурного жакараду французької фабрики, яка виготовляє тканини з 1937 року.
У новій колекції не обійшлося без sustainable-складника. У весняно-літній лінійці використано тканину ацетат з целюлозного волокна Eastman Naia. Ацетат целюлози складається на 60% із сертифікованої й екологічно чистої деревної маси та на 40% — з перероблених матеріалів. Волокна тканини біорозкладні й компостовні. Виробництво волокон оптимізоване з низьким рівнем викидів вуглецю й води.