Квітневий номер Vogue UA досліджує тему нової жіночності. Невипадково на його обкладинці — музикантка, актриса, модель Кая Вілкінс, різнобічно обдарована й харизматична, – у відвертій сукні Dior, що її створила Марія Грація Кюрі, яка своїми колекціями відкрито підтримує феміністок. У контексті Vogue напівоголені груди Каї – це не лише виклик пуританству та символ empowerment, але також мистецький об’єкт і модний фетиш.
Ми пропонуємо до розгляду головні тренди, представлені у модних колекціях сезону, — усі вони так чи інакше пов’язані з основними інстинктами й демонстрацією сили та сексуальності. На користь цього свідчить і розмова з американською дизайнеркою Неллі Партоу: її нова лінія одягу — це уніформа для жінок, які свідомі своїх переваг.
Fashion-зйомки номера декодують нову жіночність. Її складові, як виявилось, можуть не лише підтримувати неперервність beauty-традицій, але й заперечувати модні аксіоми. Так, символічне значення червоної помади з моменту її появи не раз змінювалося кардинально, проте сьогодні червоні губи – незаперечний атрибут жіночності. Чоловічі силуети та пропорції у жіночому гардеробі – один з головних прийомів power dressing 1980-х – у наш час свідчать радше про відмову від гендерних стереотипів. А мінімалістичне біле вбрання і закриті чорні сукні викликають двоїсті асоціації: у певних колах, як і колись, означають невинність і покірливість, а в інших – наприклад, навколомодних – символізують причетність до "втаємничених", естетську незворушність.
Тема нової жіночності тісно пов’язана з акцептацією і метаморфозами. У квітневому номері варіації об’єднання речей із колекцій нового сезону та власного гардероба демонструють дебютантки модельного бізнесу з усієї планети. А майстрині з київської студії Troyanda представляють власні приклади перетворення пересічних предметів на об’єкти високого мистецтва. Надихає й історія біологині Євгенії Прекрасної: вона саме зараз досліджує флору в Антарктиді, а для Vogue UA написала есе про те, як змінює життя полярна зимівка.
Для фемін нового часу будь-які кордони умовні, а обмеження і назагал неможливі. Переконатися у цьому легко, здійснивши віртуальну екскурсію незвичним будинком родини Вестів, до дизайну котрого, як з’ясувалося, доклала зусиль і сама Кім Кардаш’ян-Вест.
"Жінкою не народжуються, нею стають" – писала у 1949 році Сімона де Бовуар. Сімдесят років по тому жінка нарешті конструює себе сама. Під обкладинкою цього номера Vogue UA — досить доказів.
Над обкладинкою працювали:
Фото: James Brodribb
Стиль: Julie Ragolia
Зачіски: Conrad Dornan @Frank Reps.
Макіяж: Maud Laceppe @The Wall Group.
Манікюр: Noriko @Artlist NY.
Продюсер: Bonnie Osborn, Cadence NY.
Сет-дизайн: Hans Maharawal
@The Wall Group.
Кастинг: Morgan Maher
@Establishment NY; Larissa Gunn.
Модель: Kaya Wilkins @The Society.
Подяка — Loew’s Jersey Theatre,
Matthew Jamal