Vogue UA Conference: в чому піти на найголовнішу подію осені

22 жовтня в Києві в інноваційному парку UNIT.City відбудеться вже сьома VogueUAConference, щоб знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сферах моди, краси і технологій. Напередодні найголовнішої індустріальної події осені ми обрали образи MadeinUkraine, які будуть актуальними не тільки цього дня, а й впишуться у вже наявний гардероб.

BEVZA

Класика жанру

Перше рішення, яке спадає на думку при згадці "діловий дрескод" – це костюм, який дає відчуття захищеності, служить тією самою бронею і завжди виглядає доречно. Цього сезону в колекціях українських брендів костюмна тема розкрита максимально обширно. Бренд Bobkova представляє костюм дійсно на всі випадки життя, BAZHANE продовжують пропагувати оверсайз-силует в жакетах у поєднанні з більш вузьким низом, а L'ESKIZZO роблять ставку на класичний беж, перетворюючи його в полотно для яскравих спалахів кольору.

BOBKOVA

LESKIZZO

BAZHANE

Спідниця-олівець

Захопленість офіскором повернула на модну арену спідниці-олівці, які при цьому відрізняються від звичних офісних моделей з 1990-х чи нульових. Головна особливість "олівців" сьогодні – довжина. Тепер вона делікатно закриває коліна. Ідеальні версії ми знайшли у нових осінніх колекціях ARTICLE, GUDU та SARNA.

ARTICLE

GUDU

SARNA

Штани + сукня

Альтернативою класичній брючній двійці чи спідниці з сорочкою може стати більш нестандартний дует як сукня довжини міді чи максі у поєднанні зі штанами. Так, дизайнерка Лілія Пустовіт пропонує грати на контрастах і поєднувати стриманий низ з яскравою сукнею, а бренди DELEGAN та ELENAREVA навпаки працюють у монохромі, роблячи акцент на крої чи деталях.

Delegan

Poustovit

ELENAREVA

З характером

Діловий гардероб – це не завжди про практичність та формальність. Якщо хочеться додати характеру, але у форматі powerdressing, то натхнення треба шукати в образах модниць 1980-х, які до жакетів с підкресленою лінією плеча сміливо вдягали довжину міні, а до лаконічних спідниць – блузи з інтригуючим декольте. Цей настрій ми уловили і в сезонних колекціях українських брендів VIGOWEAR, TheWarm та Cover.

VIGO WEAR

The Warm

COVER

Преппі

Преппі – модний напрямок, який повертається кожної осені разом з бажанням вчитися та здобувати нові знання. Серед його характеристик – картатий принт, короткі спідниці-плісе, бомбери та трикотаж, багатошаровість і при цьому тотальний комфорт. Якщо свої нові знання на VogueUAConference хочеться отримувати саме у такому настрої, то колекції theCOAT, LeCharmie та DIADIA стануть в нагоді.

the COAT

DIA DIA

Le Charmie

Більш дізнатися про спікерів конференції, теми та види доступних квитків можна за посиланням.

КУПИТИ КВИТКИ

Редакція продовжує допомагати жінкам-військовим: прибуток від продажу лімітованих CHARITY-квитків буде спрямовано до фонду Veteranka.

Фінансовий партнер: SenseBank — державний технологічний банк сервісів і продуктів для будь-яких клієнтів: від приватних осіб до корпорацій. Установа обслуговує близько 3 млн фізичних, 55 тисяч юридичних осіб та 85 тисяч ФОПів у 130 відділеннях по всій Україні, а також в онлайн-банку SenseSuperApp.

Б’юті-партнер:VichyLaboratoires — французький дерматокосметичний бренд, який пропонує сучасні рішення для здоров’я шкіри та волосся на всіх етапах життя. VichyLaboratoires залишається вірним медичній експертизі, постійно проводить клінічні дослідження та використовує інгредієнти з доведеною ефективністю

Автомобільний партнер: ABT Баварія – авторизований офіційний дилер AstonMartin, який пропонує неперевершений рівень якості та дизайну автомобілів. Представляємо вам ексклюзивний AstonMartinVantage, справжнього мисливця, що поєднує в собі маневреність, потужну форму, малу вагу та високу швидкість (325 км/год). Цей автомобіль — справжній шедевр, який заслужено вважається флагманським спортивним автомобілем AstonMartin.

Б’юті-партнер: Mesonia — український бренд професійної доглядової косметики світового рівня із власним виробництвом у Києві. Більше 300 продуктів дієвого догляду для себе і близьких. Mesonia — перфекціоністи в косметиці.

Алкогольний партнер: гватемальський ром Zacapa, корені якого сягають 70-х років минулого століття.

Локація: UNIT.City — перший в Україні інноваційний парк, відкритий у Києві 2017 року на території колишнього Київського мотозаводу. Сьогодні це місце для співпраці стартапів, корпорацій, міжнародних компаній та ініціатив.

Популярне на VOGUE