Щорічна Vogue UA Conference повертається у традиційному форматі — вперше з початку повномасштабного вторгнення, аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу.
Український Vogue знову об’єднає представників провідних вітчизняних і світових компаній у галузі моди, краси, технологій, а також дизайнерів, підприємців, ритейлерів і креативників, аби знайти відповіді на найнагальніші запити сьогодення. Так, українські дизайнери Іван Фролов, Катя Сільченко та засновниці Gunia Project, Марія Гаврилюк і Наталія Каменська, поділяться досвідом, як вивести бренд на міжнародну арену та розвивати бізнес в умовах війни. Джен Сідарі, засновниця й гендиректорка онлайн-ритейлера Angel for Fashion, розкаже про те, як вивести бізнес на міжнародний рівень, а Юлія Свириденко, перша віцепрем’єр-міністерка — міністерка економіки України, детально розповість, як отримати грант на розвиток бізнесу в Україні та іншу підтримку, яку надає держава. Відкриє захід онлайн-звернення Анни Вінтур. Також на конференції будуть порушені питання застосування штучного інтелекту та технологічних інновацій у модній індустрії, будівництва сталого бізнесу в умовах тотального перевиробництва. Так, Шана Чу поділиться досвідом, як за допомогою ШІ бренди можуть оптимізувати виробничі процеси, а Тамара Легуя з WGSN, агенції з прогнозування трендів у сфері моди та стилю життя, розповість про тренди наступного року з точки зору sustainability та ШІ.
"Редакція українського Vogue захоплена тим, як лідери модної індустрії знаходять нові можливості для створення й розвитку бізнесу та виводять його на глобальний рівень попри всі виклики, пов'язані з війною в Україні. Українські дизайнери та бренди демонструють неймовірну адаптивність і завзяття, ми всі згуртовані й об’єднані спільною метою перемоги, а також підтримки тих, хто цього потребує. Кожна історія та досвід — унікальні, вони по-справжньому надихають, і про них варто розповідати. Саме тому ми вирішили восени зробити релонч конференції Vogue UA Fashion & Business із символічною назвою першої зустрічі Today, щоб дослідити найкращі кейси та нестандартні підходи: як модний бізнес здатний впливати і залучати, творити і розвиватися, бути витривалим і винахідливим в умовах невизначеності й шалених ризиків, — розповідає видавчиня українського Vogue Юлія Костецька. — На Vogue UA Fashion & Business Today ми порушимо важливі теми про найбільші виклики сьогодення для індустрії моди. Зосередимося на темах стійкості, адаптивності та інновацій. 1 листопада конференція українського Vogue об’єднає спікерів провідних компаній у галузі моди, краси, технологій, а також дизайнерів, підприємців, ритейлерів, креативників, представників міжнародних компаній і брендів".
Повний перелік спікерів та програма конференції за посиланням: Vogue UA Conference Fashion & Business Today
КУПИТИ КВИТКИ
Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.
Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча та волонтерка Катерина Осадча.
Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa, партнер з розвитку жіночого підприємництва L’Oréal Paris.