2019 рік Вірджил Абло, креативний директор Off-White і чоловічої лінії Louis Vuitton, починає з важливої новини – запуску іменного бренду Virgil Abloh. Причому, почати він вирішив з випуску невеликої колекції прикрас, яку покаже під час Тижня чоловічої моди в Парижі.
Однак це не всі новини від заповзятливого Абло. Як аперитив до шоу Off-White осінь-зима 2019/20 під час Тижня чоловічої моди в Парижі, дизайнер вирішив представити нову динамічну вітрину і розташувати її в самому серці готелю Costes. За вітриною ховається ефемерний магазин під назвою Floral Shop (можливо, це натяк на тему його нової колекції), в якому будуть представлені сумки і ексклюзивне взуття. Відкриється Floral Shop 17 січня, саме тоді можна буде побачити і квіткові композиції, створені спеціально Вірджилом Абло, і першу колекцію бренду Virgil Abloh.