Цього сезону кордони між високою і вуличною модою продовжують зникати: Вірджил Абло став креативним директором в Louis Vuitton, Кім Джонс – в Christian Dior. Тим часом, П'єрпаоло Піччолі, що зумів одним з перших здобути прихильність у різних поколінь завдяки своїй кумедності та невибагливості, виводить вічне диво haute couture Valentino на новий рівень.
У чоловічій колекції сезону весна-літо 2019 Піччолі переосмислює принти модного Дому 70-х і 80-х років, та накладає їх на класичні тканини. Почесне місце в лінії займає камуфляжний принт, який він сам встановив як код чоловічого одягу. За частину couture в колекції відповідають: пір'я страуса, які прикрашають задню частину кросівок, інтарсії павиних крил на толстовках і светрах, розшиті бісером куртки і пернаті бейсболки.
Без всякого потурання нудним правилам етикету старого світу, П'єрпаоло Піччолі розповідає про те, як важливо зруйнувати пережиткові бар'єри. "Йдеться про те, як Valentino може стати відповідним брендом для сьогоднішнього покоління. Я хочу відійти від цієї винятковості на користь бренду, який охоплює всіх. Я дійсно хочу, щоб кутюр жив. Але його не можна залишати тільки для червоних доріжок", – пояснив дизайнер.
Всю колекцію можна переглянути тут.