Французький бренд KARL LAGERFELD продовжує експансію: 1 березня відбулося відкриття першого корнера бренду в київському ЦУМі.
У столичному ЦУМі бренд представив жіночу лінію сезону весна-літо 2019. Колекція натхненна сонячною Аргентиною – її автентичною архітектурою, духом латинської культури і вуличними фестивалями яскравого Буенос-Айреса. Крій деяких виробів нагадує костюми аргентинського танго: сукні довжиною до підлоги, елегантні спідниці-максі, довгі жакети з червоними лампасами.
Також у магазині можна придбати лінію NEON – стильні футболки прикрашені неоновими написами KARL, а її колірна гама складається з найактуальніших відтінків цього сезону: канаркового, зеленого, рожевого і цитринового. Яскраві неонові акценти також присутні на легінсах, джинсах, куртках і кардиганах. Аксесуари включають: поясні сумки, кепки, картголдери і багато іншого.
Дизайн корнера KARL LAGERFELD в ЦУМі натхненний інтер'єром модного Дому і офісу самого Лагерфельда: мармур, латунь, ескізи на стінах, килим, як у квартирі культового модельєра, який назавжди увійшов в історію світової моди.