Модний сезон команда Helen Marlen Mandarin святкує відкриттям shop-in-shop простору Gianvito Rossi — італійського бренду, відомого своїми вишуканими лодочками. Новий корнер функціонуватиме на постійній основі й представлятиме найактуальніші пари сезону — від класичних моделей, що вже зарекомендували себе, до вечірніх і навіть спортивних.
Інтер’єр київського shop-in-shop відповідає всім стандартам Gianvito Rossi — під час його створення зважали на фірмовий стиль і колірні коди бренду, тому він ідентичний з європейськими бутиками.
"У Helen Marlen Group ми завжди захоплювалися Італією, її культурою, особливим почуттям прекрасного, скрупульозною ручною працею італійських майстрів, спадковістю поколінь у розвитку, аналогів якої просто немає. Бренд Gianvito Rossi — це те саме бачення краси й майстерне виготовлення, яке дуже близьке нам", — розповідає Михайло Кавицький, президент Helen Marlen Group.
Нагадаємо, що сім’я Россі вже близько 70 років створює унікальні моделі взуття, які люблять тисячі жінок у всьому світі. Ще дитиною Джанвіто перейнявся любов’ю до цього ремесла, майже весь час проводячи на виробництві батька — знаменитого взуттєвого майстра Серджіо Россі, який колись також продовжив родинну справу. Перша пара туфель-лодочок Gianvito Rossi побачила світ у 2005 році — з цієї миті почалася історія одного з найкращих італійських брендів взуття, у ДНК якого елегантність, жіночність і сучасність.