Нова візуальна історія українського бренду Anna October — римейк на драматичну кінострічку "Зникома краса" режисера Бернардо Бертолуччі. Дизайнерка пропонує рекламну кампанію, яка віддзеркалює шлях жінки до самопізнання. Головним прототипом для неї стала центральна фігура фільму Люсі Гармон з її бурхливою жіночою енергією. Як і Люсі, героїня кампейну немов поєднує в собі бунтарство з невинністю, богемний шик з домашнім затишком.
За допомогою нової колекції дизайнерка досліджує фундаментальні ідеї "Зникомої краси" — жіночу чуттєвість, бажання і внутрішню свободу. Наслідуючи Бернардо Бертолуччі, було важливо закарбувати перехід від дитинства до юності, етап дорослішання дівчинки і її потяг до пізнання сексуальності.
Цей наратив являє собою поєднання колекцій Pre-Fall 2021, осінь-зима 2021/2022 і весна-літо 2022, у такий спосіб Ганна акцентує на цілісності бренду й відсутності поняття сезонності й актуальності речей. Anna October виступає проти концепції "Нових сезонів" і трендів. В основі ДНК марки лежать принципи Slow Fashion, а саме створення речей, що викликають емоційний відгук і на тривалі роки посідають особливе місце в гардеробі. Більше образів з нової колекції бренду дивіться в нашій галереї.