Колаборація ONLY FOR WORKERS від українського бренду одягу ALCHEVSQUE та промислової групи "Ковальська" натхненна індустріальністю та призначена для носіння у повсякденному житті. До колекції увійшли куртки, футболки, штани та багато іншого.
ONLY FOR WORKERS – це перша подібна модна колаборація бренду та будівельної компанії в Україні, яка з одного боку є втіленням тренду на утилітарність, а з іншого – проявом поваги до важкої праці через призму попкультури. Колекція привертає увагу до того, наскільки промисловість та мода можуть перетинатися та надихати одне одного. Ініціатори колаборації бренд ALCHEVSQUE та промислова група "Ковальська" показали переосмислення цінності важкої праці через одяг.
"Утилітарність – частина ДНК бренду. Я провів усе дитинство в маленькому індустріальному місті на периферії, на честь якого назвав бренд. У кожного мого друга вдома була робоча куртка з Алчевського металургійного комбінату, у якій малим я виходив чистити сніг на подвірʼї. Утилітарний і простий одяг був усюди", – розповідає Антон Іванов, засновник бренду ALCHEVSQUE.
Раніше бренд вже співпрацював з промисловою компанією – ALCHEVSQUE та Tserkovnij розробили для промислової групи "Ковальська" оновлений робочий одяг для працівників. Після вдалого випуску уніформи, команди вирішили об'єднатися задля створення вже повсякденної колекції одягу для всіх сучасних модників.
У колекції усього 12 позицій, серед яких зокрема денімові куртки, футболки, штани та жіночі боді, які стали дебютом бренду, який раніше створював лише унісекс-одяг. Головними кольорами колекції стали відтінки сірого, чорний та червоний, які влучно передають атмосферу будівництва, наприклад, у вигляді принтів бетонозмішувача та графіті. А штани регулюються, стильно змінюючи силует. Атмосферу колекції можна відчути й через фотокампанію, знімання якої відбувалося на території одного з київських заводів "Ковальської".
"Окрім прямих посилань до одягу робочої людини, таких як бруд і пил на одязі, є глибші символічні образи. Великі рукавиці, які ми зробили разом із Сашею Церковним, народилися через його спогади з дитинства. Руки його батька, як будь-якої працьовитої людини, надзвичайно великі, тож ми вирішили гіперболізувати це через особливий аксесуар", – ділиться особливим змістом позицій колекції Антон Іванов.
Для промислової групи "Ковальська" співпраця з брендом теж стала подією особливого значення. "Мені дуже подобається поєднання брутальності й витонченості, а також неймовірна увага до деталей. Колись ми казали про те, що візуальний стиль "Ковальської" має містити в собі так звану "цяточку на дзьобі чайки" у вигляді червоного акценту на всьому, що ми робимо. І тільки подивіться, який брутальний червоний пояс на фоні робітничої естетики!", – зауважує Володимир Соболев, директор з маркетингу "Ковальської".
Ця колаборація є прикладом, як через моду, як частину популярної культури, можна ефективно популяризувати суспільно-важливі речі. "Ми це зробили, бо відчуваємо, що сувора робітнича естетика є невіддільною частиною нової української реальності. Нашою спільною роботою з командою ALCHEVSQUE ми хотіли спростувати міфи навколо індустріальної культури про "застарілість", "несексуальність", "антилюдяність". Ця колаборація репрезентує обличчя реального сектору виробництва, який є рушійною силою економіки та майбутньої відбудови й розбудови України", – пояснює Володимир Соболев.
А оскільки одяг із сенсом – це те, до якої моди ми звикли і яку хочемо бачити частіше як від українських, так і світових брендів, саме утилітарний стиль ніби нагадує нам, звідки все почалося. І в моді, і в житті.
Переглянути й придбати позиції з колекції ONLY FOR WORKERS можна на сайті.