Український бренд YASPIS та лейбл SITUATIONIST створили сукню для Бейонсе

Молодий український бренд YASPIS у співпраці з грузинським лейблом SITUATIONIST створив вбрання для Бейонсе. Цей ансамбль доповнив феєричну колекцію костюмів співачки для її World Renaissance Tour.

Бейонсе вдягла ексклюзивне вбрання з колаборації YASPIS × SITUATIONIST на відкритті шоу у Феніксі, штат Аризона. Для співачки український бренд підготував мідіспідницю із сексуальним вирізом до стегна, топ та оперні рукавички — все з блискучого сріблястого матеріалу. Ансамбль доповнила сітчаста підкладка, всіяна кристалами, та срібні босоніжки на високих підборах.

YASPIS — молодий бренд, заснований українкою Ніною Коломійцевою лише у 2021 році. За свою мету Коломійцева поставила використовувати унікальні форми й створювати зручний одяг, який можна носити як "другу шкіру". Тканини з яскравими принтами та патернами є суттю ідентичності бренду — як образ енергії, що оточує нас природними стихіями. Попри те, що YASPIS з'явився на ринку всього два роки тому, йому вдалося привернути увагу не лише модних ентузіастів, а й найбільшої попзірки сучасності.

Ескіз наряду Бейонсе від YASPIS × SITUATIONIST

Образ від YASPIS х SITUATIONIST здобув прихильність Бейонсе, яка під час туру часто обирала вбрання від всесвітньо відомих брендів, зокрема Valentino, Loewe чи Coperni. YASPIS доповнив список українських брендів, які співачка вибрала для свого World Renaissance Tour — FROLOV та Ruslan Baginskiy.

Популярне на VOGUE