З 11 до 14 червня 2019 року у Флоренції відбудеться виставка чоловічого одягу Pitti Uomo 96. Vogue UA розповідає, що відомо про найважливішу подію у світі чоловічої моди.
Pitti Uomo виповнюється 30 років 2019-го. Як головна платформа чоловічої моди протягом останніх років, Pitti Immagine організовує ретроспективну виставку на тему, задуману істориком моди і арт-куратором Олів'є Сайлардом. Експозиція під назвою "Romanzo Breve di Moda Maschile" ("Короткий роман про чоловічу моду") або "1989-2019: Тридцять років чоловічої моди" відкриється 11 червня і триватиме до 29 вересня. Після закінчення виставки модні Будинки нададуть деякі речі для постійної експозиції Пітті.
У межах експозиції покажуть об'єкти від 150 дизайнерів і лейблів, які представляли свої колекції за 30 років існування Pitti Uomo. У цей список уже включені проекти: Haider Ackermann, JW Anderson, Giorgio Armani, Neil Barrett, Hugo Boss, Thom Browne, Brooks Brothers, Roberto Cavalli, Brunello Cucinelli, Salvatore Ferragamo, Craig Green, Martin Margiela, Antonio Marras, Missoni, Moschino, Rick Owen, Jil Sander, Raf Simons, Paul Smith, Valentino, Dries Van Noten, Versace, Vivienne Westwood, Yohji Yamamoto і Ermenegildo Zegna серед інших брендів.
"Багато дизайнерів, які сформували чоловічу моду в якийсь момент, були у Флоренції", – зазначив Сайлард. У межах проекту буде опублікований спеціальний каталог виставки, в який увійдуть картини Астри Марини Кабрас, а також замітки fashion-журналістів Сьюзі Менкес, Фредеріка Мартіна-Бернара і Анджело Флаккавенто.
Цього сезону запрошеним гостем Pitti Uomo стане Givenchy. Клер Вейт Келлер – британський дизайнер і художній керівник LVMH з весни 2017 року – представить першу повноцінну колекцію чоловічого одягу бренду 12 червня 2019 року. "Для нас велика честь проводити дебютний показ чоловічої колекції Givenchy під творчим керівництвом Клер Вейт Келлер", – кажуть у Pitti Immagine. "Сильне, сучасне і елегантне бачення – вони ідеальний проект для Pitti Uomo. Ми впевнені, що атмосфера Флоренції запропонує Givenchy додаткові естетичні та символічні ідеї для концентрації на чоловічій моді".
Ще одним гучним дебютом Pitti Uomo стане презентація бренду американського художника Стерлінга Рубі. Новий лейбл S.R. STUDIO. LA. CA. представить як чоловічий, так і жіночий одяг і втілюватиме еволюцію творів Рубі – від живопису, кераміки, колажу і відео до скульптури, фотографії та інсталяції – так перегляне американський стиль робочого одягу.
"Pitti Uomo займає особливе місце у світі моди", – сказав Рубі. "Можливість бути спеціальним гостем є для мене ідеальним моментом для реалізації проекту, над яким я працював протягом 10 років".
Незважаючи на те, що це перший самостійний модний проект Рубі, художник уже давно став частиною індустрії. Він часто співпрацював з Рафом Сімонсом як для однойменного лейблу дизайнера – спільно створив колекцію сезону осінь-зима 2014/2015, так і в Calvin Klein, для якого він робив численні інсталяції для шоу і переобладнав флагманський магазин на Медісон-авеню.