З ініціативи креативного директора Ентоні Ваккарелло, американський репер Тревіс Скотт став обличчям нової рекламної кампанії Saint Laurent весна-літо 2019. На чорно-білих фото, автором яких є фотограф Девід Сімс, відчуваються знакові коди французького модного Будинку.
На знімках Скотт приміряє три образи з нової колекції Saint Laurent: музикант позує в молочній куртці в стилі мілітарі, потім в бомбері, прикрашеному лелітками, і піджаку, розшитому дрібним візерунком у вигляді знаків зодіаку. За словами Ваккарелло, джерелами натхнення для нової колекції послугували образи Нью-Йорка і нью-йоркських ікон 70-х років.
Це не перша співпраця для музиканта, раніше Тревіс Скотт записав вінілову платівку для колекції Saint Laurent і Сolette, яка вийшла восени минулого року.