24 жовтня 2018 року відбудеться третя Fashion & Business конференція Vogue UA. Експерти з чотирьох модних столиць світу розкажуть про зміни споживчих смаків у модній індустрії, інвестиції в fashion-стартапи і розкриють секрети успіху Gucci, Dior і Tommy Hilfiger.
Цього року конференція відбувається в межах святкування п'ятиріччя журналу Vogue в Україні і вирізняється особливим масштабом. Серед спікерів з головних світових столиць моди: керівник digital-напрямку Dior Paris, Акаш Мехта, директор Міжнародного інституту модного дизайну і бізнесу Polimoda, Данило Вентурі і засновниця компанії Aware Solutions, яка працювала над запуском капсульної колекції Tommy Hilfiger Tommy Jeans XPLORE, Лірон Слонімскі-Шемі.
Про тонкощі роботи з онлайн-продажами гостям розповість Едді Малон – президент компанії Launchmetrics, яка обслуговує 85% показів Тижнів моди у всьому світі. Компанія налічує близько 200 співробітників в 10 офісах по всьому світу, серед клієнтів: Gucci, Alexander Wang, Zuhair Murad та інші. Засновник компанії LenddoEFL, першого в світі сервісу оцінювання кредитного рейтингу на основі соціальної активності користувача, Джефф Стюарт пояснить тему інвестицій в fashion-стартапи та виходу на іноземні ринки.
Модератор конференції – керівник Google Marketing Solutions в країнах Центральної та Східної Європи, Ніна Левчук, засновниця підприємницької програми Women's Empowerment Program і першої в Україні Google Digital Academy для жінок.
На конференції будуть представлені міжнародні програми навчання і можливості отримання фінансування. Для молодих дизайнерів діють спеціальні умови участі. Завершиться захід шампанським і гучною вечіркою в стилі Vogue. Як це було минулого року, дивіться на відео.
Квитки на Vogue UA Conference доступні на сайті. Повна програма і список спікерів будуть представлені у найближчий час. Слідкуйте за оновленнями на сторінці заходу в Facebook.