Ювелірний дім Boucheron представляє різдвяну кампанію Together As One, у якій взяли участь друзі бренду: Алекса Чанг, Нур Аріда, Чжоу Дун Юй, Лу Хань, Ханна Квінліван, Рола і Го Юн Юнг.

Майбутній святковий сезон бренд розкрив у спеціальному зніманні. Хвилювання дорогою додому, нетерпеливість на порозі, складність створення сімейного портрета — рекламна кампанія складається з цих трьох частин, кожна з яких нагадує про прості радощі спільного життя.
До колекції ввійшли кольє, кольє-трансформери, підвіски, сережки, каблучки, брошки й браслети, виготовлені з жовтого, рожевого й білого золота або платини, доповнені діамантами й коштовним камінням. Кампанію представлять 8 грудня.