Tiffany & Co. представили нову колекцію прикрас Knot, джерелом натхнення для якої слугував один з архітектурних елементів нью-йоркських вулиць — металева сітчаста огорожа. Бренду вдалося трансформувати знайому індустріальну форму в дещо зовсім нове та вишукане, додаючи в такий спосіб енергію рідного міста в нову колекцію прикрас. Обличчям рекламної кампанії Tiffany Knot стала актриса Аня Тейлор-Джой.
Нью-Йорк — місто індивідуалістів, які розуміють одне одного без слів. Щоб домогтися успіху в Нью-Йорку, треба мати сильне самовідчуття й певний спосіб мислення. Саме ця формула лежить в основі Tiffany Knot. Провокація й амбіція, смілива заява і талісман, що символізує зв’язок, — зв’язок з тими, хто на одній хвилі з самим Нью-Йорком.
Колекція Tiffany Knot грає на контрастах плавних органічних форм і ламаних кутів браслетів, каблучок, кольє, підвісків і сережок. Мотив графічного вузла простежується в усіх прикрасах, які виготовлені з 18-каратного жовтого й рожевого золота з діамантовим паве та поєднують у собі плавні вигини коштовного металу із загостреністю кутів, що надає багатовимірності формі прикрас.
Головний герой колекції — подвійне кольє-чокер. Прикрасу вручну інкрустовано більш як 300 діамантами, що надають їй динамічності й об’єму. На подвійних браслетах, які виготовлено з 18-каратного золота, мотив вузла приховує застібку й надає цілісності прикрасі. Tiffany Knot уособлює високі стандарти, яким відданий Дім у постійному пошуку інновацій, вивіреності форм і точності пропорцій.