Кравецька справа є однією з ключових тенденцій в моді на цей момент; як повідомляють ритейлери, найбільше 2018 року покупці інвестували в блейзери та куртки. Такі віяння знаменують вдалий сезон для Theory, з його естетикою і стилем.
Pre-Fall – третій сезон Франческо Фуччі в лейблі, який народився в 1990-х роках як бренд зносотривких виробів і з тих пір розширився далеко за межі вовняного кльошу, при цьому, залишився на початку обраного шляху.
У колекції Pre-Fall 2019 багато піджаків різних видів. Серед найбільш знакових – схожий на кардиган, з м'якою конструкцією і дещо подібний на річ з класичної лінії Giorgio Armani. І це не дивно, адже Фуччі, який до призначення в Theory обіймав посаду креативного директора The Row з 2012 року, належить до того покоління, становлення якого випало на дні слави Джорджіо Армані в 1990-х.
Фуччі – один з тих дизайнерів, які зациклюються на маленьких деталях, часто на внутрішній частині одягу, наприклад, на плетінні і подолах. На макрорівні можна спостерігати за його змінами в нейтральній oversize-клітинці – графічній і витонченій на тренчах або на штанах з високою талією.
Як завжди, колекції Фуччі просякнуті повсякденною і недбалою чутливістю. Всі речі навмисне підкреслюють почуття легкості. Можливо, консервативний мінімалізм Фуччі здасться комусь занадто простим і нецікавим, але його талант полягає в іншому. На фотографіях не видно таких тонкощів роботи, як використання двосторонньої вовни для бушлата із застібкою-кнопками або шерсті, що не мнеться, неймовірно легких тренчів в темно-синьому та білому відтінках. "Я працюю з предметами, – сказав він, – я не винаходжу велосипед".
Всю колекцію можна переглянути тут.