Період вимушених карантинних обмежень — прекрасна можливість для брендів стати ще ближчими до своїх клієнтів. Попри те, що свята закінчуються, український ювелірний бренд-трендсетер SOVA пропонує говорити приємні слова й побажання своїм близьким щодня та без особливого приводу. З 8 по 24 січня SOVA запускає Марафон Теплих Побажань: упродовж 17 днів у соціальних мережах ювелірного дому з’являтимуться публікації з побажаннями для партнерів, які протягом року брали участь у створенні найкращих проєктів і кампейнів бренду. SOVA пропонує підтримати естафету й написати кілька теплих слів близьким і рідним.
"Уже багато років клієнти вибирають прикраси SOVA для цінних моментів. Ми так хочемо залишатися ближчими навіть під час вимушених обмежень і допомагати дарувати тепло рідним", — каже Ганна Коваль, директорка з питань маркетингу та продажу SOVA. — Крім того, ми підготували неймовірно атмосферні подарункові бокси, які зігріють вас і ваших друзів під час січневого локдауну".
Що потрібно зробити, щоб підхопити естафету:
- викласти сториз і закріпити серед актуальних або написати пост з приємними словами для дорогої вам людини;
- позначити цю людину;
- позначити @ sovajewels;
- поставити гештег #тепліпобажанняSOVA і передати естафету друзям.
Двічі на тиждень за допомогою генератора випадкових чисел SOVA вибиратиме переможця, який отримає теплий подарунок для свого друга.