На карантині Кім Кардаш’ян не сидить без діла — бізнес-вумен представила нову рекламну кампанію ще одного свого бренду Skims, зосередженого на одязі для дому й безшовній коректувальній білизні. У кампейні Кім представляє якраз колекцію останньої.

Називається вона Smooth Essentials і містить кілька варіацій топів і класичних трусів. Різноманітність асортименту Кардаш’ян підтримує за допомогою великої колірної гами, яка так чи інакше тяжіє до натуральних відтінків, а також широкої розмірної сітки — від XXS до 4X. За словами підприємниці, заявленої гладкості й злиття зі шкірою допомагає досягти спеціальне оброблення лазером.
Також у межах промокампанії в інстаграмі Skims з’явилися групові кадри, які зробила італійська художниця Ванесса Бікрофт, відома своїми проєктами з великою кількістю людей.