Алессандро Мікеле ніколи не вирізнявся простотою виконання презентацій власних колекцій для Gucci. Наприклад, показ колекції сезону осінь-зима 2018/19 минув у стерильній операційній, а в руках моделі тримали сплячих драконів і відрізані голови. Нова робота стала присвятою двом зіркам італійської театральної експериментальної сцени кінця сімдесятих років – Лео де Берардінісу і Перлі Парагалло. Їхні вистави стали ключовими для зародження в кінці сімдесятих років "театру зображень". По суті, подібний театр образів і смислів і представив Мікеле на показі Gucci весна-літо 2019.
Цього разу змішання фактур і тканин, декору та принтів, силуетів і об'ємів були задумані як ілюстрація дуальності усього, що можна побачити і відчувати. Також подвійність реальності Мікеле мала своє певне джерело. Його надихнула грецька легенда про діаскурів Кастора і Поллукса. Фанат історичних творів побачив в дітях Леди і Зевса, близнюках Касторі і Поллуксі, своїх нових героїв.
Але Мікеле не був би самим собою, якби зупинився тільки на міфах Стародавньої Греції та театральних експериментаторах. Співпраця з Disney призвела до появи серії скульптурних сумок із зображенням Міккі-Мауса. А захоплення богемними сімдесятими і естетикою рок-зірок внесла корективи на кшталт ілюстрації з обличчям Доллі Партон. Саме шоу було розділене на дві частини, а між ними Джейн Біркін піднялась зі свого місця в залі та заспівала одну зі своїх улюблених пісень Baby Alone in Babylone, яку для неї 1983 року написав Серж Генсбур. До цього додали папугу какаду, що сиділа на плечі однієї з моделей, новий принт з крилатими свинями, пір'я, блискітки, боа і голову Міккі-Мауса і, в принципі, вдався стандартний міцний коктейль Gucci.
Весь показ можна переглянути тут.