Новорічна колекція бренду SAYYA вийшла дуже символічною — вона присвячена чорному водяному кролику, що буде символом прийдешнього 2023 року. Саме тому вся колекція виготовлена в темних відтінках, що дуже нетипово для бренду, колекції якого завжди наповнені яскравими барвами.
Дизайнерка бренду Люба Макаренко до темних відтінків вирішила додати делікатного сяйва за допомогою кристалів, але працювала з ними максимально акуратно. "Сьогодні дівчата не купують одягу заради одного ефектного виходу — всі думають про практичність, тож ми постаралися уявити речі, які потім легко можна інтегрувати в повсякденний гардероб".
Теплі футболки тут поєднуються з напівпрозорими штанами із сітки. Також до них можна підібрати класичний елегантний жакет або оверсайз-светр. До речі, останній Макаренко робить з глибоким V-подібним викотом, щоб відкрити ключиці й зробити образ чуттєвішим.